23 października 2011

Working!! ED1 "Heart no Edge ni Idomou ~Go to Heart Edge~"


"Zmierzam na krańce mego serca"
Wykonawca: Jun Fukuyama


***

omoidoorinya susumanai
koi ni daiji na KOMYUNIKEETO
donna kotoba ga meichuu
kokugojiten o mekurou

omomuro ni towazu katari de
atsui kimochi o tsugemashou
saredo INGIN na kono mune wa
JOUZETSU ni wa narenai

monooto ni DERIKEETO desu
mamoru mi no sube shirimasen
dakedo tantou wa yaomote desu
tsune ni genba shoubu

kokoroiki o takaraka ni
jibun MOODO de TRY shiyou

HAATO no EJJI ni idomou
omoutake mitsumete
moshi kashitara to ATORANDAMU
CHANSU o mattemirubeki
HAATO no EESU o mekurou
nenriki de mitsumete
ai no katachi no SHIRUETTO
IMEEJI o saguridasou

arai sasoija norimasen
karuku senaka o osu youni
suki na POOZU de kokuritai
KORIOGURAFAA mezasou

GAMUSHARA wa hodohodo ni shite
shuunenbukaku ikimashou
tsumari ayafuya na kono jidai
bouhatsu de wa kanashii

junjou ni NOO GAADO desu
urumu hitomi o kakusenai
keredo yakugara wa wakiyaku desu
itsumo yokome GEEMU

kokorozashi o nameraka ni
yasashisa ippai KIIPU shiyou ze

HAATO no RIMITTO idomou
bouken ni dekakeyou
nanto naku demo ATORANDISU
MABOROSHI ottemirubeshi
HAATO o DAATSU de neraou
chokkan de ateyou
koi no kamisama KYUPIDDO
habataki o ikedorouyo

omoudoori ni susumitai
yubi de senaka o nazoritai
HAI na MUUDO de toroketai
AISU KURIIMU naritai

HAATO no EJJI ni idomou
gakeppuchi mioroshi
sora ni tobasou ado BARUUN
kiken o kaeriminaide
HAATO o PIISU de tsutsumou
kigakari o ayasou
FUWARI shikitsume KAAPETTO
kandou ni ayumidasou

neraidoori ni susumitai
NEKO no senaka o maneshitai

***

Nie mogę posunąć się tak daleko, jakbym chciał...
W miłości najważniejsza jest komunikacja
Ale jakie słowa trafiłyby w punkt?
Przekartkuję cały słownik japońskiego

Powoli i bez żadnego ostrzeżenia
Przekażę tobie moje uczucia pełne pasji –
Taki miałem plan, ale moje nieśmiałe serce
Nie jest wystarczająco ku temu głośne

Jestem wrażliwy na dźwięki
Nie wiem nawet, jak ochronić siebie samego
A odpowiedzialna osoba przyjmuje cały ciężar
To ciągle pole walki!

Uwyraźnię swoje predyspozycje
I tym razem postawię na „bycie sobą”

Będę walczył na krańcu mego serca
I skupię się tylko na moich uczuciach
Szansa może przyjść niespodziewanie
A więc najlepiej jest na nią czekać!
Wyciągnę asa mojego serca
I skupię chwilowo na sile mojej woli
Poszukam jakiegoś śladu,
Co do tego, jak wygląda miłość...

Niegrzeczny początek nie zadziała...
Nie mogę lekko pchnąć jej w plecy...
Chcę wyznać uczucia w odpowiedniej pozycji!
Obudzę w sobie choreografa!

Mogę być tylko trochę lekkomyślny
Muszę być bardziej zdecydowany
Chodzi mi o to, że w niepewnych czasach
Porażki przynoszą smutek

Naiwna, nigdy nie wznosi ochrony
Nie umie ukryć zachmurzonych oczu
Jednak moja rola jest niewielka.
Zawsze tylko przyglądam się z boku!

Delikatnie ukryję moje prawdziwe zamiary
I z dala utrzymam tony dobroci, którą mogę zaoferować

Stawię czoła granicom mojego serca
Wybiorę się na przygodę
I w jakiś sposób będę podążał
Za zaginioną Atlantydą!
Skupię się na porywach serca
I instynktownie osiągnę swój cel
Uchwycę trzepotanie
Kupidyna, Boga Miłości

Chcę zajść tak daleko jak zdołam!
Chcę sunąć palcem w dół twych pleców
Chcę, by uwiódł mnie wysoki nastrój
Chcę stopnieć jak lody!

Będę walczył na krańcu mego serca
Wyglądał poza jego granice
Polecę poprzez niebo zupełnie jak balon
Nie wahając się przed niebezpieczeństwem
Otoczę moje serce spokojem
Zabawię się obawami
I delikatnie, na puszystym dywanie
Pójdę wprzód, poruszony do głębi

Chcę dostać się tam, gdzie zmierzam!
Chcę być niczym koci grzbiet!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz