5 października 2011

VOCALOID, Luka's "Hero"


"Bohater"
Wykonawca: Megurine Luka
Ans. Snow



Yuitsu zettai no sonzai
Dakedo atsukai wa itsumo zonzai
Inochi wo kakete tatakau ageku ni
Seotta kizu wo iyasu hitomo nai

Akite suterarete sedai koutai
Terebi no nakano yumeno monogatari
Tadano hitorimo sukuenai bokuni
Sono sugata wa mabushi sigirukurai

Sekai no koe wo kiita
Onegai kokoni kite
Hayaku tasukete Hero...

Dareka no tameni ikiru
Unmei ni taguri yoserareta Hero

Heya no katasumi de domadoi
Kakeru kotoba no itotsumo dede konai
Hiza wo kakaete furueru anatani
Sasageru hodono yuuki mo arya shinai

Sono egao wo mamoru to iinagara
Risou to genjitsu wa sou uruhara
Nasake mo namae mo nai eiyuu wa
Furue kuchibiru wo kamituszuketa

Anata no koe wo kiita
Onegai dakishimete
Kokowa samui yo Hero...

Sashidasu kono ryootewa
Chiisakute tayorinaikedo shinjite

Sekai wa sukuenaku tomo....
Anata wo mamoruto-
Kokoro ni kimeta Hero!

Anata no tame ni ikiru
Unmei wo eranda bokuwa Hero!

Sekai no koe wo kiita
Onegai kokoni kite
Hayaku tasukete Hero...

Dareka no tameni ikiru
Unmei ni taguri yoserareta Hero

Hero.....
Hero!

***

Wspaniali i wyjątkowi, oddani wyższej sprawie
A zawsze traktowani tak jakby to nic nie znaczyło...
Choć walczą dla innych stawiając swoje życie na szali,
Nie ma osoby, która opatrzyłaby im rany

Ludzkość przestaje się nimi przejmować a następne pokolenia odrzucają ich w kąt
Krążą o nich historie piękne jak bajki - szkoda, że tylko w telewizji
Ale dla mnie, dla jednostki, która nie jest w stanie uratować choćby jednej istoty
Ich twarze są niczym światło w tunelu

Usłyszałam jak wołał świat:
"Proszę, chodź do mnie"
"Pośpiesz się, Bohaterze, uratuj mnie!"

Żyją dla innych, nie dla siebie:
Bohaterzy przywołani przez przeznaczenie

Siedzę zagubiona w kącie pokoju
Nie mam ci choćby słowa do zaoferowania
Drżysz obejmując kolana
Nie mam nawet wystarczająco dużo odwagi, by się nią z tobą podzielić

I choć obiecywałam, że będę chronić twój uśmiech
To jednak rzeczywistość okazuje się zaprzeczeniem ideałów...
Bohater bez imienia i dobroci
Wzdryga się i zagryza wargi

Usłyszałam jak wołałeś:
"Błagam, przytul mnie"
To miejsce pełne chłodu, Bohaterze

Te wyciągnięte ręce
Mogą być drobne i niegodne zaufania, ale zaufaj mi, proszę...

Choć nie posiadam takiej siły, by uratować cały światy,
To ciebie będę chronić do samego końca
Mój ty Bohaterze!

Będę żyć dla ciebie
Jestem Bohaterką, która sama wybrała swoje przeznaczenie

Usłyszałam jak wołał świat
"Proszę, chodź do mnie"
"Pośpiesz się, Bohaterze, uratuj mnie!"

Żyją dla innych, nie dla siebie:
Bohaterzy przywołani przez przeznaczenie

Bohaterze...
Bohaterze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz