9 marca 2014

Dynasty Warriors, IM Wang Yi "Endless Sorrow"


"Smutek Bez Końca"
Wykonawca: Houko Kuwashima jako Wang Yi
English: koei.wikia
Romaji: Chain of Ice




Ach, pełnia ustępuje kolejnej kwadrze...
Powoli zamykam powieki, próbując zasnąć
Noc mija spokojnie i równo, niczym wygładzony aksamit;
Tym samym wkrada się w głębiny mego samotnego serca
Ach, wspomnienia ponownie nawiedzają głowę, znów wzbiera we mnie nienawiść,
A moja dusza krzyczy--

Mój smutek
Rozpacz po tym, co mi wydarto i skradziono,
Nawet teraz rozdziera mi serce na dwoje
Smutek przeszywa me ciało, wzbudzając we mnie desperacką chęć pogoni za tobą, pogoni za tobą, pogoni za tobą
Moje serce bije szybciej, bije szybciej, bije szybciej, jakbym co najmniej się zakochała
Chcę cię zobaczyć...

Gdy wreszcie się zemszczę,
Moje ostrza skąpią się w krwi, a łzy podzielą
Skończę z tobą
Tęsknię...

Bezbrzeżny smutek
Jedyne czego pragnę, to kres jego życia
I niczego więcej
Podążę za nim, podążę za nim, podążę za nim
Nie ucieknie mi, nie ucieknie, za nic nie ucieknie
Nim jego ciała nie pochłoną odmęty ciemności,
Moje pragnienie pozostanie nieugaszone

Tkwię w koszmarze na jawie
Tym oczom rozpacz pasuje jak ulał
Tęsknię...

***

Aa tsuki wa kakeru
Mabuta o yukkuri oroshite nemuru you ni
Yoru wa BIROODO no you
Kodoku na kokoro tsutsumikondekureru kara
Aa kurikaesu kioku nikushimi ga
Mata yomigaeru tamashii no sakebi

My sorrow
Ubawarete ushinatta kanashimi ga ima mo
Kono mune ni hikisaite oshiyosetekite wa
Aitakute aitakute aitakute hidoku
Takanatte takanatte takanatte kodou
Koi ni ochita mitai ni aitai

Fukushuu no toki
Yaiba o akai namida de nurashi
Owaraseru kara
I miss you…

Deep sorrow
Tada hitotsu nozomu no wa ano inochi no tsui
Sore ijou hoshii mono nani hitotsu nai to
Oikakete oikakete oikakete yukou
Nigasanai nigasanai nigasanai kesshite
Shikkoku no yami ni tsukiotosu made
Kono kawaki iyasenai dakara

Samenai akumu
Sono hitomi ni wa kitto zetsubou
Yoku niau deshou
I miss you…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz