13 marca 2014

InuYasha, IN "Sotsugyou ~Sayonara wa Ashita no Tame ni~


"Dojrzeliśmy ~jutru mówimy "żegnaj"~
Wykonawca: TACKEY & TSUBASA
English et Romaji: 1love
Ans. Martica



"Sotsugyou" oznacza dosłownie "ukończenie szkoły/studiów". Jako że nie ma u nas ładnego na to określenia, to zastąpiłam to słowem, które mniej więcej oddaje jeden z pożądanych wyników kształcenia się.

***


Gdyby jedno jedyne z moich marzeń miało prawo się spełnić,
To które bym wybrał?

Gdzie teraz jesteś? Kto ci towarzyszy?
Spoglądając w błękitne niebo, wyszeptuję te pytania

Wraz z tobą; nie ma cię już przy mnie jak niegdyś
Wraz z tobą; a obiecaliśmy sobie, że nigdy się zmienimy, gdyby cokolwiek nas rozdzieliło

Jeśli wszystko to, co było między nami zmieni się we wspomnienie,
To wyłącznie przez niemożność oparcia się ciepłu ludzi wokół nas
Niespodziewany dźwięk, bezsilne westchnienie
Unosi się do nieba i ulatuje hen, do ciebie

Wspólna przyszłość nie należy już do mnie;
To oczywiste, a dopiero teraz wpadło mi to do głowy

Dla mnie; niegdyś podarowałaś mi determinację, gdy byłem zagubiony
Dla mnie; za uśmiechem skrywasz parę smutnych oczu

Dziś mówimy powiedzieć sobie "żegnaj";
"Wolałbym, żebyś została przy mnie", mamroczę pod nosem
Nie potrafię ubrać w słowa tej nieznośnej tęsknoty
Oby ta modlitwa dosięgnęła przynajmniej twych uszu...

Niech ta wieczna tęsknota rozmyje się niebie
Choćbym pozostał sam, jako jedyny, muszę iść naprzód

Płatki czereśni tańczą po niebie, tak jak wtedy
Wspomnienia oślepiające poprzez blask
Wzdychając bezsilnie, pozwólmy im przybrać jeszcze więcej barw
Niech lecą moje myśli; pozostaje mi mieć nadzieję, że dotrą do ciebie

Jeśli wszystko to, co było między nami zmieni się we wspomnienie,
To wyłącznie przez niemożność oparcia się ciepłu ludzi wokół nas
Niespodziewany dźwięk, bezsilne westchnienie
Unosi się do nieba i ulatuje hen, do ciebie

***

moshimo hitotsu dake tatta hitotsu dake
kanae rareru nara nani o inoru kana?

ima doko ni iru no? ima dare to iru no?
aoi sora miage sotto toi kakeru

With you sugu soba ni ita koro no kimi wa inai
With you hanarete mo kawaranai to yakusoku shita no ni

tatoeba bokutachi ga omoi de inai
soba no nukumori ni wa mou kanawanai kara
setsunai tameiki ga fui ni koboreta
mai agare haruka tooku kimi ni todoku you ni

kitto sono mirai boku wa mou inai
soredake no koto ni yatto kizuita yo

for me mayotte ta boku no se o oshite kureta
for me hohoemi ni kakushite ita kanashigaru hitomi

tatoeba bokutachi ga sayonara ni naru
soba ni ite hoshii to sou tsubuyaite ita
yarusenai omoi ga koe ni naranai
semete kono inori dake wa kimi ni todoku you ni

owarenai omoi sora ni hanashite
tatoe hitori demo aruite iku kara

sakura no hana ga mau ano hi no you ni
mabushii omoi de no HIKARI o utsushite
setsunai tameiki de iro azayaka ni
mai agare kono omoi no subete todokete kure

tatoeba bokutachi ga omoi de ni naru
soba no nukumori ni wa mou kanawanai kara
sayonara wa mirai no tame ni aru kara
mai agare haruka tooku kimi ni todoku you ni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz