1 marca 2014

Sakura Trick, OP "Won(*3*)Chu KissMe!"

"Po(*3*)CAŁUJesz mnie?"
Wykonawca: Haruka Tomatsu, Yuka Iguchi, Yuuka Aisaka, Hitomi Igarashi, Mai Fuchigami i Megumi Toda jako Haruka, Yuu, Kotone, Shizuku, Kaede oraz Yuzu.
Romaji: Animeromajilyrics.com
English: Woonie


Lesbijskie disco + te kołyszące się tyłki. Sakura Trick, kocham cię.
Gra słowna bajeczna po japońsku, po polsku dość trudna do oddania. "Chu" to onomatopeja dla całowania ("cmok"), w Japonii brzmi podobnie do won'(t you), stąd tytuł. Moja wersja jest dość uboga, jak będę miała przebłysk geniuszu, to na pewno zmienię.

***

PoCAŁUJesz mnie? Nic się nie umywa
Do naszego tajemnego świata
Gdy czuję twój oddech
I usta, usta, usta,
Wiem, że dałam się zauroczyć twemu zapachowi

Wystarczy, że jesteś obok,
A moje serce bije jak szalone
Nic nie jest w stanie
Go powstrzymać!

Wiem, wiem, jesteśmy "tylko" przyjaciółkami,
Ale ja czuję do ciebie coś więcej!
Jeśli tak dalej pójdzie,
To jeszcze zrobię coś głupiego...

Zamykanie tego w sobie
Niczego nie rozwiąże!
Chcę zrobić coś,
Czego nikt po mnie nie powtórzy!

PoCAŁUJesz mnie? To nasz
Wspólny sekret
Cokolwiek by się działo, gdziekolwiek by to było,
Chcę oddać ci się cała

Mogę cię pocałować? Najwspanialszy czas
To ten spędzony sam na sam
A gdy nasze usta się spotykają w
Po- po- pocałunku, należą one wyłącznie do nas
Nie rozdzielajmy ich już nigdy~

Gdy zaczynam się nad tym zastanawiać,
Dochodzę do wniosku, że myślę wyłącznie o tobie!
Obie jesteśmy dziewczynami,
Więc może nie powinnyśmy...?

Gdy rozmawiasz z koleżankami,
To jestem trochę zazdrosna;
Nic na to nie poradzę,
Więc wybacz mi, proszę...

Ciekawe co by się stało,
Gdyby ktoś się o tym dowiedział?
Ale nie ma już odwrotu,
Nic mnie nie powstrzyma!

PoCAŁUJesz mnie? To nasz
Wspólny sekret
Poprzez nasze splecione dłonie
Przepływa strumień twej czułości

Mogę cię pocałować? Nic nie umywa się
Do naszego tajemnego świata
Gdy czuję twój oddech
I usta, usta, usta,
Wiem, że dałam się zauroczyć twemu zapachowi

Schowajmy się
W cieniu zasłony
Och, moje serce,
Bijesz jak młot, nie przestawaj

PoCAŁUJesz mnie? To nasz
Wspólny sekret
Proszę, bądź przy mnie zawsze
I stwórzmy razem miliony cudownych wspomnień

Mogę cię pocałować?
Najwspanialszy czas
To ten spędzony sam na sam
A gdy nasze usta się spotykają w
Po- po- pocałunku, należą one wyłącznie do nas
Nie wypuszczę cię z uścisku~

***

won chu kiss me saikou no
futari dake no sekai
toiki wo kanjitara
anata no kaori de kiss kiss kiss
mou muchuu nano

doki doki shichau no yo
anata no soba de mata
takanaru kono kodou
tomaranai yo

tomodachi nan dakedo
sore ijou no kimochi
kono mama ja watashi wa
douka shichau

gaman de wa
kaiketsu dekinai no
dare ni mo mane dekinai
koto ga shitai no

won chu kiss me tokubetsu na
futari dake no himitsu
itsudatte doko datte
watashi no subete wo uketomete hoshii no

can i kiss you saikou no
futari dake no jikan
kuchibiru fureau no
anata to watashi no kiss kiss kiss
hanaretakunai

ki ga tsukeba itsudemo
anata no koto bakari
onna no ko doushi ja
dame nano kana

hoka no ko to hanasu to
chotto shitto suru no
demo tomerarenai no
yurushite yo ne

mitsukaru no
dou nachau no kana
demo yamerarenai no
mou modorenai

won chu kiss me tokubetsu na
futari dake no himitsu
daki au sono te kara
watashi ni tsutawaru anata no yasashisa

can i kiss you saikou no
futari dake no sekai
toiki wo kanjitara
anata no kaori de
kiss kiss kiss
mou muchuu nano

katten no kage de kakurete shiyou
kono mama tsudzuite ne
mune no tokimeki

won chu kiss me tokubetsu na
futari dake no himitsu
itsudemo soba ni ite
suteki na omoi de takusan tsukurou yo

can i kiss you saikou no
futari dake no jikan
kuchibiru fureau no
anata to watashi no
kiss kiss kiss
hanashitakunai

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz