10 marca 2014

Samurai Flamenco, ED1 "Date TIME"

"CZAS na Randkę"
Wykonawca: Mineral★Miracle★Muse
Słowa: SINBYI
Kompozycja: Hiroaki Yokoyama
Romaji: Yinism
English: Finella


Pamiętam, kiedy to anime było wyjechane w kosmos.

***

Nad głową zawieszam klosz,
By skryć przed tobą wzrok;
Czuję twą obecność
Poprzez dziurki na guziki w bluzce

Pławiłam się w swych mrzonkach,
Podchodząc po twój autograf...
Wsiadłam do samochodu, zajmując miejsce pasażera;
Moje serce bije ochoczo, tak jak zapalony silnik

Czy to się godzi, by kroczek po kroczku tracić dla ciebie głowę?
Odpierasz moje zarzuty i odwracasz wzrok, każąc zadowolić się profilem - może należysz do tych roślinożernych mężczyzn?
Choć wydaje się, że prowadzimy rozmowę o niczym,
W rzeczywistości całkiem poważnie wysyłam ci sygnały mojej miłości

Wysokie budynki otaczają nas zygzakiem;
Ich schody wydają się prowadzić na szczyt nieba
Chciałabym razem z tobą
Napawać się urokiem tej nocnej scenerii

Oto i szansa, by urzeczywistnić moje sny!
Jeden z moich kolczyków gdzieś się zawieruszył;
Powoli mrugnęłam, chwyciwszy cię za dłoń, gdy szukaliśmy
Pożądanie aż zapiera mi dech

Dokąd teraz?
Niewzruszony natychmiast wysunąłeś swoją propozycję
Twoja dojrzałość zwaliła mnie z nóg

Mogę dać ci się oczarować? Tak kroczek po kroczku;
Na czerwonym świetle męczę o pocałunek. Czyżbym należała do tych drapieżnych kobiet?
Jak tak dalej pójdzie, nasza randka się skończy
Kotku najdroższy, oczekuję, że powiesz "tak"

Kotku najdroższy, oczekuję, że powiesz "tak"

***

Ranpusheedo ga atama ni kabusari
Watashi ni mekakushi shitatte
Shatsu no botan no ana kara
Kimi wo kanjirareru no

Mousou tsutaeteru saichuu
Kimi ga iku yo to sain
Kuruma no joshuseki noreba
Hassha oto mune no oto mitai ni kyururun

Dondon suki ni natte ii? Kimi no koto
Yokogao dakede ukenagasu kimi wa soushokukei?
Joudan bakari no kaiwa mo
Ima wa maji na loving you message.

jiguzagu senobi biru steppu de
sora no yane hiraku youna
mayonaka no yume iro datte
kimi to wakeaitai

Kuusou koeru chansu tourai
Aida ni ochita piasu
Sagasu te nigiritta kimi wo
Osoi mabataki de yuuwaku ururun

Dondon suki ni saseteii? Kimi no koto
Shisei tadashite me wo sorasu kimi wa soushokukei?
Gouin ni kata wo dakaretai
Bureeki shirazu no my love

Tsugi wa, doko doko e
Yoyuu shakushaku wa kimi no riido ni
Otona kanjite nokkudaun

Dondon aishichatte ii? Kimi no koto
Akashingo de kisu segamu watashi nikushokukei?
Kono mama owarenai deeto taimu
Baby love, iesu wo kikasete

Baby love, iesu wo kikasete

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz