14 marca 2014

Kuroko no Basket, IM Murasakibara "LAZY LAZY"


"LENIUCH LENIUCH"
Wykonawca: Kenichi Suzumura jako Atsushi Murasakibara
English et romaji: Ichigohaatsu
Ans. Martica



Jestem prawie pewna, że drugi wers jest co najmniej dziwaczny.

***

Zmęczenie to coś, czego (nie lubię), nie mam ochoty grać w "daj z siebie wszystko" (wszystko)
Beztroska, impulsywność (o nie, o nie) nawet grabarzy męczy jak cholera
No dobra, nieważne - niedługo w sklepie, który mijamy (mijamy), pojawi się (pojawi się) limitowana edycja przekąsek
Musimy zdążyć nim wszystko wykupią (ruchy), robimy wjazd na spożywczak

Treningi i inne (męczą), byłoby fajnie, gdyby można było je sobie odpuścić (tak fajnie...)
Serio, nie znoszę przegrywać (aaach), LENIUCH LENIUCH LENIUCH LENIUCH
O, zgłodniałem (zgłodniałem), kończymy ten cyrk (kończymy natychmiast)
Beznadzieja, chce mi się spać, mam dość i chcę do domu, LENIUCH LENIUCH LENIUCH LENIUCH...

Męczą, nie? Jezu, ale męczą...
Robię to tylko dlatego, że wymiatam, ale tak serio, to mam gdzieś, co z tego będzie

Ludzie nagabują mnie o poprawną japońszczyznę (że niby tą grzeczną?) i mówią, że mam poczekać z jedzeniem (DLACZEGO)
Wszyscy są jacyś przewrażliwieni (wiesz co?), nie każdy musi mieć spodnie wyprasowane w kancik, serio
Jeśli jesteś ode mnie lepszy (nooo), to posłucham, co masz do powiedzenia (posłucham)
Tylko nie nudź, dobra? (niemożliwe, niemożliwe) Bo cię zgniotę.

Ojej, ojej, sorki (przeprosiłem), przecież mówiłem, że kłamałem - jesteś zły? (jesteś?)
Wystarczy, że będą robił, to co muszę, nie? (aach) LENIUCH LENIUCH LENIUCH LENIUCH
Wygram wszystkie mecze jak należy (wygram) i wysłucham twojego marudzenia (narazeczek)
Beznadzieja, chce mi się spać, mam dość i chcę do domy, LENIUCH LENIUCH LENIUCH LENIUCH

Męczą, nie? Jezu, ale męczą...
Twoja desperacja - twój problem, nie przesadzaj, bo ci żyłka pęknie

Męczą, nie? Jezu, ale męczą...
Robię to tylko dlatego, że wymiatam, ale tak serio, to mam gdzieś, co z tego będzie
Męczą, nie? Jezu, ale męczą...
Twoja desperacja - twój problem, nie przesadzaj, bo ci żyłka pęknie

***

Tsukareru koto nanka (yada shi) narubeku shitakunai shi (nai shi)
Ukiuki nekketsu to ka mou (yada yada) miteru hou ga guttari suru shi sa
Sore yori kyou no kaeri (kaeri) kikan gentei no yatsu (deru shi)
Urikirechau mae ni chotto (hayaku) konbini

Renshuu nante (shindoi) shinakute nara ii no ni (ii no ni)
Makeru no wa kirai da shi (aa) lazy lazy lazy lazy
Sorosoro onaka suita shi (suita) owari de iin janai no (nai no)
Darui shi nemui shi akita shi kaeru shi lazy lazy lazy lazy

Mendokusai ne honto mendokusai yo honto
Muiteru kara yatteru kedo dou demo ii shi shoujiki na tokoro

Kotoba tsukai to ka (keigo) mada tabecha dame to ka tte (nande)
Minna wari to komakai ne (te yuu kaaa) betsu ni motto tekitou de ii jan
Ore yori tsuyoi nara (sorya) maa iu koto kiku kedo (kiku shi)
Shobosugi to ka nashi desho (muri muri) hineritsubushitaku narun dakedo

Ararara gomen (gomen tte) uso datteba okocchatta (chatta)
Yaru koto yareba ii desho (aa) lazy lazy lazy lazy
Shoubu ni wa chanto katsu shi (katsu shi) hanron nara kiku kedo (mata ne)
Darui shi nemui shi akita shi kaeru shi lazy lazy lazy lazy

Mendokusai ne honto mendokusai yo honto
Hisshi na no wa katte dakedo kocchi made oshitsukenaide yo

Mendokusai ne honto mendokusai yo honto
Muiteru kara yatteru kedo dou demo ii shi shoujiki na tokoro
Mendokusai ne honto mendokusai yo honto
Hisshi na no wa katte dakedo kocchi made oshitsukenaide yo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz