18 maja 2010

FullMetal Alchemist, IM Alphonse Elric "Boku wa Koko ni Iru"


Tytuł: Boku wa koko ni Iru (Jestem tutaj)
Wykonawca: Rie Kugumiya jako Alphonse Elric
Na życzenie Shizuki



Nemurenai yoru heya o nukedashi
Sora o miagete kaze o kanjiteru
Mimi o sumashite me o korashite

Kono fuukei ga kono kaze ga
Dareka no tsukurimono to shitara
Ima koko ni iru kono boku mo
Tsukurimono na no ka

Toikakete sagashite mite mo
Kotae doko ni mo nai

Kaketa pazuru o umete yuku you ni
Kioku no kakera hiroi atsumete mo
Nakushita mono ga mitsukerarenai

Kono kioku ga omoide ga
Honto no mono ja nai to shitara
Ima kanjiteru kono kimochi
Ittai nan na no

Yami no naka togisumashite mo
Kotae doko ni mo nai

Aozora kaze no ne kusa no nukumori
Yuuyake hoshizora egao

Kono kioku ga omoide ga
Honto no mono ja nai to shitara
Ima koko ni iru kono boku wa
Ittai dare na no?

Kono sekai ga kono subete ga
Dareka ga tsukutta sekai nara
Ima koko ni iru kono boku wa
Ittai nan daro

Sora, mukai toikakete mo
Kotae koko ni wa nai
Boku wa ima koko ni iru.

***

W bezsenną noc wymykam się z domu
By spojrzeć w niebo i poczuć wiatr
Patrzę i słucham uważnie

Jeśli ta sceneria i ten wiatr
Są czyimś wytworem
Więc czy ja, który tutaj stoję,
Też jestem wytworem?

Nawet jeśli próbowałem pytać lub szukać odpowiedzi
Nigdzie jej nie ma

Jak zgubiony puzzle, którego brakuje
Nawet jeśli zgromadzę i poskładam fragmenty mej pamięci
To co zostało stracone nie może być odnalezione

Jeśli moje wspomnienia i pamięć
Nie są prawdziwe
To czym u licha jest uczucie,
Które teraz czuję?

Nawet jeśli zaprawiłbym się w ciemności
Odpowiedzi nigdzie nie ma

Niebieskie niebo, dźwięki nieba, ciepło trawy
Zachód słońca, rozgwieżdżone niebo, uśmiechnięte twarze

Jeśli moje wspomnienia i pamięć
Nie są prawdziwe
To kim u licha jestem ja,
Który tu teraz stoi?

Jeśli ten świat i wszystko inne
Są czyimś wytworem
To kim u licha jestem ja,
Który tu teraz stoi?

Nawet jeśli spojrzałbym w niebo i go zapytał
Jej tu nie ma
Ja teraz jestem tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz