3 maja 2010

Naruto: Shippuuden, MOV1 "Lie-Lie-Lie"


Tytuł: Lie-Lie-Lie (Kłam-Kłam-Kłam)
Wykonawca: DJ OZMA




Lie-Lie-Lie-Lie-la-Lie Lie-Lie-Lie-la-Lie...

She says Good-bye
Yokan wa shiteta yo daitai
in the twilight

I say Good-bye
Naki koto nan ka wa NANSENSU
GAKI ja nai

kimi ga naita (naita) naita (naita) naita (naita)
Lie Lie Lie
boku wa shitta (shitta)
aida no koida no kankei nai

She says Good-bye
wakare mo e ni naru AKUTORESU
in my eyes

I say Good-bye
tame ikuderu hodo kirei na
in the moonlight

sara ni naita (naita) naita (naita) naita (naita)
Lie Lie Lie
dakara itta (itta)
nikui kedo mendou ku sai BAIBAI

Adios mi amore
Never mind ii Vibes 
Kyuomo EDEN no machi ni kuridashite One dive
Kudara nai tokoshie no Midnight
My life itsuka wa My wife
doboketa yume no tanoshishida na zangai
Awai Amai oretachi no Archives
imi nante nai wake nante nai

Oh nanka tari nai nanka tari nai kimi ga mou inai
Oh yappa tari nai yappa tari nai kimi ga mou inai

kanari naita (naita) naita (naita) naita (naita)
Cry Cry Cry
Boku wa naita (naita)
Honto wa kimi shika inai inai inai

Oh tada naita (naita) naita (naita) naita (naita)
Cry Cry Cry
Boku wa Liar (Liar)

Lie-La-La Lie-La-La Lie Lie Lie

***

Kłam-Kłam-Kłam-Kłam-Kła-Kłam  Kłam-Kłam-Kłam-Kła-Kłam...

Ona mówi żegnaj
Zrozumiałem, że to się stanie
podczas zmierzchu

Mówię żegnaj
Płakanie gdy mówisz to nonsens
Nie jesteś dzieciakiem

Płakałaś (płakałaś) płakałaś (płakałaś) płakałaś (płakałaś)
Kłam Kłam Kłam
Zawsze wiedziałem, że (wiedziałem)
Ta miłość i romans nie mają prawa się udać

Ona mówi żegnaj
Nawet jak się rozejdziemy, staniesz się obrazem aktorki
w moich oczach

Mówię żegnaj
w świetle księżyca jest tak piękna,
Że aż zapiera mi dech w piersiach

Ty ciągle płakałaś (płakałaś) płakałaś (płakałaś) płakałaś (płakałaś)
Kłam Kłam Kłam
Właśnie dlatego powiedziałem (powiedziałem)
„Nic z tego nie będzie, pa pa!”

Żegnaj, moja miłości
Zapomnij, mamy dobre wibracje
Dzisiaj znów zrobimy sobie przejażdżkę do miasta Eden
Ta głupia, nieskończona północ
Moje życie, Pewnego dnia zostanie moją żoną
To są smutne resztki moich roztrzaskanych marzeń
I naszych lichych, naiwnych archiwów
Nie ma do nich żadnego rymu czy znaczenia

Och… czegoś brakuje, coś znikło gdy odeszłaś.
Och... naprawdę czegoś brakuję, nie mogę wypełnić pustki, której po sobie pozostawiłaś.

Naprawdę płakałem (płakałem) płakałem (płakałem) płakałem (płakałem)
Płacz Płacz Płacz
I płakałem (płakałem)
Jesteś wszystkim co mam, mam, mam.

Och... Tylko płakałem (płakałem) płakałem (płakałem) płakałem (płakałem)
Płacz Płacz Płacz
Jestem Kłamcą (Kłamcą)

Kłam-Kła-Kła Kłam-Kła-Kła Kłam Kłam Kłam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz