25 maja 2010

Gundam 00 OP "Daybreak's Bell"


"Dzwon przedświtu"
Wykonawca: L'Arc~en~Ciel
Dla: Mleko



nee konna katachi no deai shika nakatta no kanashii ne
anata ni shinde mo ayamete hoshiku mo nai onegai

unmei sae nomikomare shizumisou na umi e to

negai yo kaze ni notte yoake no kane o narase yo
tori no you ni My wishes over their airspace
musuu no nami o koe asu e tachimukau anata o
mamoritamae My life I trade in for your pain
arasoi yo tomare

nee hito wa doushite kurikaeshi ayamachi o kasaneteku
shinka shinai dare ni mo nagareru kono chi ga daikirai

honnou de sabakiau dare no de mo nai daichi de

sumiwataru mirai ga kita nara kusabana mo heiki ni
yadoru darou My wishes over their airspace
dare ka yuriokoshite warui yume kara samashite yo
kanau no nara My life I trade in for your pain
dore dake inoreba ten ni todoku

ima asayake ga unabara to watashi o utsusu

negai yo kaze ni notte yoake no kane o narase yo
tori no you ni My wishes over their airspace
musuu no nami o koe asu e tachimukau anata o
mamoritamae My life I trade in for your pain

furimukazu habatake kono omoi o hakonde ano sora o tondeku
negai wa dare ni mo uchiotosenai


***

Hej, czy nie jest tak, że mogłem spotkać Cię jedynie w takiej sytuacji? To takie smutne
Nawet jeśli miałoby to kosztować moje życie, nie chcę, byś zabijał. Proszę...
Wypijając go, los pogrąża się w oceanie przyszłości

Proszę, szybuj na wietrze i bij w dzwon przedświtu
Jak ptak, moje pragnienia ponad ich niebem
Nie przestawaj liczyć niezliczonych fal, to przed Tobą to przyszłość, teraz będziemy ją chronić!
Moje życie, które zamieniam na Twój ból
Przestań toczyć ten bój, w tej chwili!

Hej, dlaczego ludzkie istnienia wciąż powtarzają swoje grzechy?
Nienawidzę tej krwi, która krąży we wszystkich ciałach, pominąwszy ewolucję
Krew, która osądza innych w punkcie wrzenia, na tej ziemi, która nie należy do nikogo

Czy utopijna przyszłość powinna istnieć, nawetkwiaty potrafią kwitnąć na broniach, która je wszystkie zabija
Moje pragnienia ponad ich niebem
Czy ktoś może Cię kiedyś obudzić? Czy możesz wybudzić się z tego koszmaru, proszę?
Jeśli moje marzenie powinno się spełnić, Moje życie, które zamieniamna Twój ból
Jak długo muszę się modlić, żeby dotarło to do niebios?

W tej chwili, światła jutrzenki oświecają mnie i ocean

Proszę, szybuj na wietrze i bij w dzwon przedświtu
Jak ptak, moje życzenia ponad ich niebem
Nie przestawaj liczyć niezliczonych fal, to przed Tobą to przyszłość, teraz będziemy ją chronić!
Moje życie, które zamieniam na Twój ból
Odleć stąd bez oglądania się za siebie, ogarnij uczucia w sobie i roześlij je po całym niebie
Pragnienia nie mogą być przez nikogo zestrzelone

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz