8 grudnia 2010

School Days, IN "Let Me Love You"



Tytuł: Let Me Love You (Pozwól Mi Cię Kochać)
Wykonawca: Haruko Momoi
Ans. Justynka



Boże, ile ja się naszukałam, a i tak wyszło... tak a nie inaczej. Sorry, man.



yuu yakeba yami ni suki satte
tsumetai yoru no iri guchi de
utsumu ki machibuse yatto deaeta
futari kiri dare ni mo shirarezu

onegai yo hanasanai de
hoho somete tareru akai fuusen

I can say... I can say...
I can never say it...
yume de ha nando tsugeta koto
I can say... I can say...
I can never say it...
anata ni tsutawaru deshou
Let me love you

tomodachi ni kiita howasoku wo
doko ka de zutto ki ni shiteta
dakedo ne megezu ni omotteitara
kitto itsuka kiseki ba okoru

sore de ii to inazuku you ni kisu
futari kakusu kaze no kaaten

I can say... I can say...
I can never say it...
hoka ni ha nani mo hoshi kunai
I can say... I can say...
I can never say it...
anata ga itara ii
Let me Love you

I can say... I can say...
I can never say it...
hoka ni ha nani mo hoshi kunai
I can say... I can say...
I can never say it...
anata ga itara ii
Let me Love you

onegai mou sukoshi dake
ikanai de

---

Przybyłeś wraz z ciemnością zachodzącego słońca
Moje uczucia każą mi podbiec do ciebie, pokonując chłód
Spuściłeś oczy, czekając na nasze spotkanie
Nigdy się nie rozstaniemy, zawsze będziemy o sobie myśleć

Proszę, nie opuszczaj mnie już nigdy
Tańczymy osłonięci ciepłem bijącym z ogniska

Potrafię to powiedzieć, potrafię
Nie, nigdy tego nie powiem
Jeśli to sen, nie chcę się obudzić
Potrafię to powiedzieć, potrafię
Nie, nigdy tego nie powiem
Myśl o tobie całkowicie mnie rozproszyła
Pozwól mi cię kochać

Według moich przyjaciół powinnam cię zostawić
Ale przebyłam całą drogę w pogoni za tobą
Nie stracę zapału, bo
Bogowie sprawią, że zawsze będziemy razem

Czekam na szansę, by w końcu cię pocałować
Nasze uczucia skryła zasłona wiatru

Potrafię to powiedzieć, potrafię
Nie, nigdy tego nie powiem
Gwiazdy lśnią nad nami, błogosławiąc naszą miłość
Potrafię to powiedzieć, potrafię
Nie, nigdy tego nie powiem
Być z tobą - tylko tego pragnę
Pozwól mi cię kochać

Potrafię to powiedzieć, potrafię
Nie, nigdy tego nie powiem
Gwiazdy lśnią nad nami, błogosławiąc naszą miłość
Potrafię to powiedzieć, potrafię
Nie, nigdy tego nie powiem
Bo moja miłość jest niewinna
Powól mi cię kochać

Mam tylko jedną prośbę
Nie zostawiaj mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz