27 grudnia 2010

VOCALOID, Len's "Fure Fure Konayuki"



Wykonawca: Len Kagamine
Ans. jola2170




FERO☆MEN FERO☆MEN FERO☆MEN FERO☆MEN FERO☆MEN FERO☆MEN FERO☆MEN piiisk, FERO☆MEN~~~~!!
Okej, już nie będę.

Nie udało mi się znaleźć romaji, za to tłumaczenie jak widać jest. Yay~!

---


Pod osłoną nocy światło księżyca pada na dwie osoby
Szukam ciepła, tuląc się do tej jedynej
Mój oddech bieleje na mrozie, gdy palcem wskazującym
Wypisuję jej imię na śniegu, by po chwili znikło

Nigdy nie odejdę
Tak jej obiecałem
Ale obietnica rozpływa się w bieli
I powraca do nicości

A śnieg pada i pada
Przytul mnie, ukryj mnie
Patrzę, jak odchodzisz
I w oczach stają mi łzy

Padający śnieg połyka mój świat i miłość
Dopóki ból w mojej piersi nie zniknie
Nie rozpłynie się w bieli

Spędziłem z tobą tyle czasu
Widziałem, jak przemijają pory roku
Wspomnienia radości i śmiechu
Przeminęły

Twoja sylwetka znika w tłumie
Błagam, nie odchodź
Moje uczucia zatonęły w śniegu

A śnieg pada i pada
Niech otuli, zakryje twoją postać
Czy te białe, spadające punkty
To śnieg czy moje łzy?

Padający śnieg połyka ciebie i naszą przeszłość
Któregoś dnia po prostu znikniesz
Nie zapomnij o mnie

Fragmenty moich wspomnień
Rozmywają się i znikają

A śnieg pada i pada
Przytul mnie, ukryj mnie
Spadające kropelki
Są moim głosem i moimi łzami

Padający śnieg połyka mój świat i miłość
Dopóki ból w mojej piersi nie zniknie
Nie rozpłynie się w bieli

Nie zapomnij o mnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz