14 grudnia 2010

Tehamy Bachi, OP ~Reverse~ "Chiisana Mahou"


"Maleńkie Zaklęcie"
Wykonawca: Stereopony
Ans. rayana-san



kono machi o tsutsumu kaze wa
doko ka sukoshi tsumetakutte
boku wa itsumo hitori datta
sore de ii to omotte ta n da
ano hi kimi to deatte kara
sekai wa iro o kae te itta
kisetsu wa mata sugi te ku kedo
iroaseru koto wa nai yo

tooi kimi e to todoke taku te
dakara

tsutae tai kotoba atsume
chiisana mahou o kake te
saa kimi no moto e to okuru
nukumori same nai you ni
issho ni tojikome tara
omoi wa katachi ni naru n da

kurikaeshi te iku mainichi
futo kizuke ba kimi no koto ga
sukoshi zutsu fukuran de ku
boku no kokoro ume te kun da
machi no akari kie ta koro ni
boku no kokoro kimi ga tomoru
nemuri ni tsuku sukoshi mae ni
boku wa kimi he omoi o tsuduru

tooi kimi e to okuri taku te
dakara

donnani hanare te te mo
matte te kureru kimi ga
ima boku ni hitsuyou na n da
takusan no kotoba tachi
kono uta ni tsumekon de
kimi e to todoke ni yuku yo

futari wa kono sora de itsumo
tsunagatte iru
sou omoe ba tsuyoku nareru
yasashii kimochi ni naru

tsutae tai kotoba atsume
chiisana mahou o kake te
saa kimi no moto e to okuru
sekaijuu de kimi dake ni
utai tai uta ga aru
omoi ga tsutawaru you ni
mahou o kake te

***

Wiatr otacza to miasto
Gdzieś w nim poczułam chłód
Odkąd pamiętam byłam sama
I sądziłam, że mi z tym dobrze

Od dnia, w którym cię spotkałam,
Mój świat zaczęły wypełniać kolory
Choć ta pora [roku] niedługo się skończy,
Barwy nie odejdą wraz z nią

I dlatego właśnie chcę je tobie dostarczyć - choćby i daleko, daleko stąd

Zbieram wszystkie słowa, które chcę ci powiedzieć
I rzucam maleńkie zaklęcie
Tak, dostarczę je tam gdzie ty jesteś,
By jego ciepło nie zniknęło
Jeśli wcisnę do nich jeszcze moje myśli
To nabiorą one kształtu

Każdego dnia robię dokładnie to samo
Gdybyś nagle odkrył
Jak puchnę co jakiś czas coraz bardziej,
Uwolniłbyś moje serce

Gdyby zgasły wszystkie lampy w mieście,
Rozświetliłbyś moje serce
Chwileczkę przed zaśnięciem
Ostatnie myśli poświęcam tobie

I dlatego właśnie chcę je przesłać do ciebie - choćby i daleko, daleko stąd

Czekałbyś na mnie
Nawet gdybym musiała cię opuścić, wiem to
Wróciłabym gdybyś mnie potrzebował*
Naprawdę wiele słów
Można zawrzeć w piosence
Dostarczę je tobie

Łączymy się zawsze dzięki niebu nad nami
Ten kontakt
Uczyni moje delikatne uczucia silniejszymi

Zbieram wszystkie słowa, które chcę ci powiedzieć
I rzucam maleńkie zaklęcie
Tak, dostarczę je tam gdzie ty jesteś
Przemierzę cały świat
Jest taka piosenka, którą chciałabym zaśpiewać jedynie tobie,
By przekazać ci co czuję
Rzucę zaklęcie...

***

* zgadywałam, gdyż w tej jednej linii chyba zjadło komuś słowo (albo kilka), nie ma ono sensu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz