11 grudnia 2010

VOCALOID, Miku's "E? Aa, sou."



Tytuł: Hm? A, no tak.
Wykonawca: Miku Hatsune
Ans. pourbaix



To mało prawdopodobne, bo piosenka w wykonaniu Miku już jest seksowna, ale czyżby... czyżby... DASOKU?

---

tatemae dake no kanjo ron de subete o hakarou nante
son'na nowa okado chigai warawase nai de yone

dakedo tama niwa tanoshii koto mo hitsuyou dato omou no
ki ga sumu made watashi mo manzoku shitai wa

me no mae kara kie te itta kokoro o sasu uso mitai ni
guru guru tte mazaru yōna kono kanji ga tamara nai

nee button jau noga ii nara
watashi o motto honki ni sase te
nigeru nante yurusa nai wa
yappari son'na teido nano kashira

amai nomo ii to omou keredo nigai nomo kirai ja nai
son'na watashi no koto o wagamama da to iu no?

baka da toka aho rashī toka i tai dake ieba ī wa
hito no kachi kan nante watashi wa shira nai no

tenohira kara ochi te itta murasaki iro no hana mitai ni
kuru kuru tte odoru youna kono kanji ga tamara nai

saa dou nacchau noka mise te yo
hon'nou? risei? dochira ga katsu no
chou zetsurin "(censored) " de mise te yo
hontō wa koko o hoshi garu kuse ni

ureshii toka kimochi ii toka
shosen sore wa jiko manzoku
sou iuno tte nage sute chatte
ii nja nai? tte omo wase te

mou button ja ttara ii desho
ittai doko ni fuman ga aru no?
isso kou nattara nigasa nai
dakara ne hora ne kakugo shite

saa dou naccha ttemo ii kara
sono me de saigo made mi todoke te
doko made ittemo tomara nai
dakedo ne demo ne soro soro genkai

aa mou dame

---

Sądząc ludzi po słowach, a nie po myślach
A czego się spodziewałeś, co? Zabawny jesteś

Ale przez jakiś czas musimy się zabawić
Nawet jeśli pragnę tylko maksymalnej satysfakcji

Jak kłamstwo, które zniknęło, ale nadal czuję je w sercu
To uczucie jest takie cudowne...

Hej, jeśli chcesz czegoś naprawdę ekstra
Spróbuj mnie podniecić
Chcesz odejść? Nie ma tak dobrze
Chyba że to ma być szczyt twoich możliwości

Lubię słodycze, ale nie pogardzę czymś gorzkim
Śmiesz twierdzić, że jestem egoistką?

Możesz nazywać mnie idiotką tak długo, jak chcesz
Mnie nie obchodzą wartości cenne dla innych

Jak fioletowy kwiat, który zsunął mi się z dłoni
Wszystko wiruje - to takie cudowne

Naprawdę ciekawi mnie, co będziemy teraz robić
Instynkt? Rozsądek? Co weźmie górę?
Pokaż mi swój [cenzura]
Wiem, że właśnie tego chcesz

Uczucie szczęścia czy spełnienia jest nieważne
Bo to wszystko to i tak samozadowolenie*
Zapomnienie o tym wszystkim nie byłoby takie złe
Mam rację? Pozwól mi w to uwierzyć

Razem sięgnijmy tak wysoko, jak się da
Jeszcze chcesz więcej?
Zaszliśmy tak daleko, nie mam zamiaru ci odpuścić
Oto jestem - i tak, masz się bać

Teraz mam gdzieś, co z nami będzie
Patrz na mnie do samego końca
Nieważne, ile razy dochodziłam**, nigdy nie mam dość
Ale wiesz co? Dalej nie wyrobię

Aach, już nie mogę~


---

*chociaż oszywiście wszyscy wiemy, o co naprawdę chodzi...
** Tutaj wszyscy spodziewali się czegoś inteligentnego na temat tego fragmentu, prawda? Nie, inteligencji nie będzie. Ale wiecie... DASOKU.

4 komentarze:

  1. Droga Ciaro, na emailu ci wszystko wyjaśniłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, dziękuję. ♥

    Piosenka w wersji Dasoku + Ren = seks, seks, seks ! >////<"

    OdpowiedzUsuń
  3. Who's that Dasoku guy anyway...?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasok? A, taki seksowny facet po trzydziestce, który robi covery vocaloidowych piosenek, ma ero głos i mnóstwo fanów. Ach, no i jeszcze ma kotkę, na której punkcie ma totalnego fioła.


    ...czy wspomniałam, że jest seksowny?

    OdpowiedzUsuń