22 lutego 2011

Strawberry Panic! ED2 "Ichigo Tsumi Monogatari"


"Opowieść o Truskawowym Grzeszku"
Wykonawca: Nakahara Mai
Ans. MIMIKS



Soba ni tatta watashi ni kizukanai hodo
Kyoumibukai hon na no Nozoite mitai

Te ga tomari yasashiku yonde kuretawa
Mirai wa kawaru kara mukashi he yukou

Kawa no hon Ano koro no amai EPISOODO mieta no
Madoi tsutsu obie tsutsu fureatta ne

Shiawase dato itte mite
Warau anata
Hazukashikute nigedashita tsukamae ni kite
HONTO wa nanimokamo shitterukuse ni
Watashi no koto ijimeteru
Ai no batsu uketai no KISS

Omoide wa fushigi na PEEJI wo tsukuru
Ureshii kotoba dake de umetsuku shitai

Nanoni mada futari wa kenka moshichau
Doujini gomen ne to kuchibiru ugoku

Mainichi ga tokimeki to zetsubou no MENUETTO
Sore ga koi tabun koi setsunai no ne

Watashi dake to ite hoshii
Yokubari da wa
Otome kokoro katena no dokusen shitai
Yappari futaritomo kangaeteru
Monogatari wo nokoshimashou tana ni wa muboubi na LOVE

Shiawase dato iinasai
Warau anata
Shiawase da wa onegai yo hoka no ko to asobanaide
HONTO wa nanimokamo shitterukuse ni
Watashi no koto ijimeteru

Ai no batsu uketai no KISS

***

Nie zauważyłam, że stoisz obok mnie
Ciekawa ta książka? Daj obejrzeć

Twoja dłoń nagle zastygła w bezruchu i miękkim głosem wezwałaś mnie
... wróćmy do dawnych dni, bo zmieniłam przyszłość

Książka w skórzanej oprawie... udało mi się dojrzeć uroczy epizod z przeszłości
Wystraszona i z mętlikiem w głowie dotknęłam twojej dłoni

"Twierdzisz więc, że jestem szczęśliwa?"
śmiejesz się
Miałam ochotę zapaść się pod ziemię więc uciekłam: ale ty mnie złapałaś
Choć znam prawdę
To i tak dalej mi dokuczasz
Naprawdę chcesz bym ukarała cię w imię miłości!? ... cmok!

Na tej tajemniczej stronie umieszcza się wspomnienia;
Chciałabym wypełnić ją wyłącznie miłymi słowami

Za każdym razem gdy się kłócimy
Moje usta dolewają oliwy do ognia a jednocześnie już mi przykro

Każdy dzień to menuet*, pełen upadków i rozpaczy
Wydaje mi się, że jestem zakochana... może to tragiczna miłość?

"Tylko ciebie chcę"
Wiem, jestem strasznie zachłanna,
Chcę zagarnąć dziewczęce serce tylko dla siebie
Po tyradzie myśli na nasz temat,
Bezbronna tkwię w książce na półce... miłość

"Powinnam powiedzieć głośno, że jestem szczęśliwa?"
Śmiejesz się
Chciałabym być szczęśliwa bez potrzeby bawienia się z innymi dziećmi
Choć znam prawdę
To i tak dalej mi dokuczasz

Naprawdę chcesz bym ukarała cię w imię miłości!? ... cmok!

***

* wolny francuski taniec ludowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz