18 lutego 2011

VOCALOID, KAITO's "World is Mine"


Tytuł: World is Mine (Świat jest Mój)
Wykonawca: KAITO
Na życzenie Hachi




sekai de ichiban ohimesama
wakatteiru kara  omae wa ore no  yome

sono ichi  sou ieba kami kitta? sukoshi dake nadete yaru
sono ni  atarashii HIIRU sore kekkou  ii ne
sono san  omae no hitokoto niwa yokeina kotoba nante iranai daro
sore jaa hora  migite ga aiten dakara te o tsunagou ka

sonna tsuyogatteru koto mo wakatteru sa
dakara shinpai sunna  kyou mo kyou tote  kawaii ne

sekai de ichiban ohimesama
youbou wa?  hai hai
ima iku kara sabishigaru na yo
ore o ittai dare da to omottenda
omae no NAITO dazo
mina made iu na  purin nara  reizouko da

fuman mo monku iu dake muda da
sore ga aitsu no subete
souda, aitsu ga hoshigatteta fuku  nan dattakke...
nn, nan dayo?  shiroi oumasan?  shikata nai na
ote o totte  MERII-GOO-RANDO
ima dake wa kore de gaman shite yo  Princess

sonna tsuyogatteru koto mo wakatteru sa
souka  soko made iu nara ni, san-kai kozuite yarimasu yo

sekai de omae dake no oujisama
gara janai ga demo
manzara warui ki mo shinai
kore dake aisareteru omae nara
itsuka wa hora  kigatsuku to shinjiteru

"kimi" no koto subete  wakattenai  wakari wa shinai

ichigo no notta SHOOTO KEEKI
kodawari tamago no tokokeru purin
reizouko no naka nemutta mama
kore bakkari wa tameiki da
sou da omae wa yareba dekiru
dakara kakugo shite oku yo

touzen daro  datte omae wa

sekai de ore dake no ohimesama
chanto miteru kara  dokoka ni iku nante nai sa
tama ni wa sotto soba de dakishimeru
"hikareru, abunai yo"  yappa chotto terete kakusu
...ore no hou ni hikareru daro?

***

Jedyna taka księżniczka na świecie
Wiem o tym dlatego
Jesteś moją
Narzeczoną

Po pierwsze – zmieniłaś fryzurę? Pozwól, że ci pogratuluję
Po drugie – czy to nowe szpilki? Wspaniale na tobie leżą
Po trzecie – wystarczy jedno twoje słowo, nie ma co przedłużać
Skoro twa prawa ręka jest pusta, czy mogę cię za nią wziąć?

Rozumiem, że tylko zgrywasz silną
Dlatego nie martw się – zawsze jesteś urocza

Jedyna taka księżniczka na świecie
Pragniesz czegoś? Słucham cię…
Jestem w drodze, więc nie czuj się samotna
Myślisz, że kim jestem?
Jestem twoim rycerzem!
A twój pudding jest w lodówce.

Jakieś skargi?
Mówienie mi czego chce
To wszystko co ona potrafi
Och, czy to nie jest ta sukienka, która jej się podobała?
C-co? Biały koń? Cóż, nie ma rady…
Weź mą dłoń i chodźmy na karuzelę
Na razie musisz się zadowoli tylko tym, Księżniczko

Rozumiem, że tylko zgrywasz silną
Ale jeśli dalej będziesz tak mówić, będę musiał cię dźgnąć twa czy trzy razy.

Twój jedyny książę na świecie
Choć to nie w moim stylu
To wcale nie takie złe
I jeśli tylko będę cię kochał,
Wierzę, że pewnego dnia cię zrozumiem

W ogólę „cię” nie rozumiem, nie rozumiem…

Biszkopt udekorowany truskawką
Pudding z specjalnie wybranych jajek
Włożyłem je do lodówki gdy spałaś
I dzięki temu mogę odetchnąć
Jestem gotowy na wszystko co może ci wpaść do głowy
I nie będę niczego żałował

To oczywiste, bo jesteś…

Moją jedyną księżniczką na świecie
Patrzę na ciebie uważnie, więc nigdzie nie odchodź
Raz wziąłem cię delikatnie w ramiona
I ponieważ się wstydziłem powiedziałem „Uważaj, to niebezpieczne”
…ale czy ja nie jestem o wiele bardziej niebezpieczny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz