28 kwietnia 2011

Bokura ga Ita, ED4 "Suki dakara"


"Ponieważ cię kocham"
Wykonawca: Izumi Katou


***

jaa mata ne te o futta
ushiro sugata anna ni mou
yuugure no hitonami ni yurenagara chiisaku naru

anata ga kureta kotoba o hitotsuzutsu
omoidashi me o tojita
shiawasena omoi dake koko ni aru hazu nano ni
fuan ni naru doushite nano kokoro ga furueteru no

tsutaetai motto sou afureteru kono kimochi
suki dakara suki dakara zettai suki dakara

furimuite kakedashite
oikakete ikitai kedo
yuugure no sabishisa ga sonna yuuki nomikonda

anata no egao no naka ni watashi wa iru
sukoshi hanareta dakede
maigo ni natta youna kodomo mitai nakidashisou
sunao nara konna omoi shinakutemo sumu no ni na

karappo no watashi dake koko ni ite sakenderu
suki dakara suki dakara zettai suki dakara

***

“Do zobaczenia!” - pomachaliśmy sobie
Kształt twojej sylwetki chwieje się
I staje malutki w wieczornej fali ludzi

Zamykam oczy, wspominając słowa
Które – jedno za drugim – powiedziałeś do mnie
Nawet jeśli powinnam być teraz szczęśliwa
Niepokoję się i zastanawiam, dlaczego drży moje serce

Chcę powiedzieć ci jeszcze więcej, przelewają się we mnie uczucia
Ponieważ kocham cię, ponieważ kocham cię,
Ponieważ całkowicie cię kocham

Kiedy odwracasz się ode mnie i uciekasz
Pragnę iść i gonić twoją postać, ale
Wieczorna samotność pochłania resztkę mojej odwagi

Jestem w zasięgu twojego uśmiechu
Jednak trochę od niego odległa
Mam wrażenie, jakbym była zagubionym dzieckiem, bliskim płaczu
Jeśli byłabym uległa, mogłabym żyć bez tych uczuć

Jednak tylko jestem pusta i głośno płaczę
Ponieważ kocham cię, ponieważ kocham cię
Ponieważ całkowicie cię kocham

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz