16 kwietnia 2011

Oniisama e, ED (TV Size) "Kimagure na Yousei"


"Kapryśna Wróżka"
Wykonawca: Takako Noda
Ans. Shizuka



Tu już jestem pewna, że to tylko TV SIZE. Dłuższego tekstu nie ma.

***

Nichiyô ni mita sutekina yume ga,
Anate o mite hopochate tondechata
Han no sukashi no akezugirai ga
Anata no tame tsupachate gambachata

Koi suru kimochi wa
Yôsei tachi no
Itazura game ne
Tonde odoru
Itsumo kimagure.

***

Ostatniej niedzieli przyśniło mi się coś niesamowitego;
Widziałam jak rozkładasz skrzydełka i wzbijasz się wysoko w niebo
Nie zamierzałam jednak na to pozwolić
Dlatego próbowałam wyciągnąć rękę i pochwycić cię

Uczucia miłości, pozostańcie, proszę, w moim sercu
To wyłącznie gra
Figlarnych wróżek;
Tańczą i latają wokół,
Jak zawsze nie wiedząc czego właściwie chcą*

***

* jak zawsze kapryśne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz