9 kwietnia 2011

VOCALOID, KAITO's "Warum"


"Dlaczego?"
Wykonawca: KAITO
Ans. Aizu



Co prawda znalazłam romaji, ale niepewne. Kunoichi zrobi przy okazji (mam nadzieję). Tytuł jest po niemiecku, ale to chyba oczywiste.

***

Rozpacz była mi przyjacielem, a Trwoga postacią, którą przyjąłem
Obrzydliwe ciało znienawidzone przez własnego stwórcę...
Otacza mnie smród rozkładu, złożono mnie w pośpiechu i nieskładnie
Nie wolno mi wybrać śmierci - po cóż jeszcze żyć?

"Nie przemyśleliśmy tego"; "To porażka"
Co teraz zrobić z takim defektem?

Człowieku, po cóż stworzyłeś mnie, odrażające monstrum?
Myślałeś może, że staniesz na równi z Bogiem?
Stworzyłeś potwora - historia tego nie wymaże
Nawet diabeł ci nie wybaczy

Prosiłem jedynie o uśmiech zwrócony w moją stron,
Ramiona, które przytulą mocno tę wstrętną górę mięsa
Modliłem się o ciepło drugiej osoby
I przemierzałem opustoszałe ulice

"Nie podchodź, proszę"; "Zlituj się, pozwól żyć"
Nikt nie jest w stanie pokochać tego ciała

Człowieku, po cóż stworzyłeś mnie, odrażające monstrum?
Dlaczego porzuciłeś twór własnych rąk?
Niekochany - tak, ale wciąż żywy i czujący;
Nie dostrzegasz tego? Nie wybaczę ci więc

Więc chciałbyś żyć, człowieku? Chciałbyś zobaczyć jak to jest
Być przerażającą kreaturą? Poznać horror braku miłości?
Pomogę ci: rozerwiemy cię na strzępy, zszyjemy i pozwolimy żyć
Widzisz teraz człowieku? Czy czujesz już
Jak to jest - znajdować się we wnętrzu potwora?
Pozwól, że zapytam jeszcze raz: dlaczego tamtego dnia
Nie kochałeś tego, co sam stworzyłeś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz