22 kwietnia 2011

Tears to Tiara, OP "Free and Dream"


"Wyzwól się i śnij"
Wykonawca: Suara
Ans. Iza



sekai no hate o motome tadoritsuku
fukai zetsubou ga tokashite yuku

tae kirenai hodo no nikushimi ga
afurete nagare komu

kegarete yuku koto wa osorenai
tamerawazu ni Try to dive in now

Get all the free and dream kimi to tomo ni
akenai yoru wa nai darou

Get all the free and dream toki o koete
futari de hitotsu no youna bokura tsubasa hiroge habatakou

ichido mitsukereba miekakure suru
kotae wa sugu ni hikiyose rareru

MUZUKASHII kotoba de kataru yori
SHINPURU na hou ga ii

kegarete yuku koto wa osorenai
kimi to boku wa Try to dive in now

Get all the free and dream mune ni kizame
tsuki wa michikake kurikaesu

Get all the free and dream toki o koete
umareru mae kara kitto bokura shinjiaeru nakama sa

Get all the free and dream kimi to tomo ni
akenai yoru wa nai darou

Get all the free and dream toki o koete
futari de hitotsu no youna bokura tsubasa hiroge habatakou

***

Tak bardzo pragnę tego świata, na którego koniec właśnie dotarłam;
Świata, w którym najmroczniejsze cienie rozpływają się w powietrzu

Nie potrafię znieść tej nienawiści; wylewa się ze mnie strumieniami
I dlatego właśnie nie odpowiem na twoje pytania

Nie obawiam się skaz,
Nie bez wahania spróbuję teraz zanurzyć się~~

Wyzwól się i śnij, wiesz,
Że to dzięki tobie po każdej nocy nadchodzi dzień?

Wyzwól się i śnij, pokonawszy czas
Staniemy się jednością i rozłożymy skrzydła by zdobyć niebo

Odpowiedź ukaże się zaraz po tym,
Gdy odnajdę tajemny blask

Jak trudno wymawia się te skomplikowane słowa;
Prostsze są dużo lepsze

Nie obawiam się skaz,
Ty i ja, razem spróbujemy teraz zanurzyć się~~

Wyzwól się i śnij, moje serce rozcięte na dwoje...
A księżyc powtarza swoje fazy

Wyzwól się i śnij pokonując czas;
Jeszcze zanim się urodziłam, wiedziałam, że dołączysz do mnie w mej wędrówce

Wyzwól się i śnij, wiesz,
Że to dzięki tobie po każdej nocy nadchodzi dzień?

Wyzwól się i śnij, pokonując czas
Stajemy się jednością i rozkładamy skrzydła by zdobyć niebo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz