16 kwietnia 2011

Full Moon wo Sagashite, OP2 "ROCK'N'ROLL PRINCESS"


"Księżniczka rock'n'rollu"
Wykonawca: The Scanty




ROCK'N ROLL PRINCESS ni natte
ROCK SPIRIT odoridasu
Tokimeku OH ROCK STAR
Ai to iu himei agete

MAMA no ofuru ni me wo tsuketa atashi wa
Hana no magaru omoi wo shite made

Yatto mitsuketa takaramono VINTAGE
THRILL ippai no sekai ni WARP

Niji-iro no kami kazari te ni ireta nara
Taisetsu ni yabureta POKKE ni shimai komu no

ROCK'N ROLL PRINCESS ni natte
ROCK SPIRIT odoridasu
Tokimeku OH ROCK STAR
Ai to iu himei agete
ROCK'N ROLL kami-sama sazuketa
Juuji ka mune odoridasu
Kirameku OH ROCK PRINCESS
REVIVAL himei agete

HELLO aizu ni hajimaru HIGH SCHOOL DAYS
Itsumo no okimari jugyou ni te wo furu wa

GOOD NIGHT aizu ni TEDDY to PILLOWTALK
Mune ippai no ai wo hoshizora ni chikau no

Mizutama to CHECK tsugi hagisareta PANTS
Fusoroi no ashibumi mo COOL na STEP ni

ROCK'N ROLL PRINCESS ni natte
ROCK SPIRIT odoridasu
Tokimeku OH ROCK STAR
Ai to iu himei agete

ROCK'N ROLL PRINCESS no you ni
Mainichi tobi hanete
Ude kumu OH BOYFRIEND
Ai to iu himei agete

***
Zostanę księżniczką rock’n’rollu
Będę tańczyć z duchem rocka
Zakwitnę, och, gwiazdo rocka
Wykrzycz miłość

Zawsze miałam na oku stare ubrania mamy
Patrzyłam, dopóki nie miałam dosyć

Cenny klasyk, którego w końcu znalazłam
Zabrał mnie do świata pełnego dreszczyku emocji

Jeśli zdobywam tęczową dekorację do włosów
Odkładam ją do podartej kieszeni jako skarb

Zostanę księżniczką rock’n’rollu
Będę tańczyć z duchem rocka
Zakwitnę, och, gwiazdo rocka
Wykrzycz miłość
Rock’n’roll Krzyż dany
Przez Boga tańczy na mej piersi
Zabłysnę, och, księżniczko rocka
Wykrzycz ożywienie

Dni szkolne zaczynają się od “cześć”
Macham ręką w zwyczajnej rutynie lekcji

Poduszka i pluszowy miś mówią mi “dobranoc”
Przysięgając miłość, która gwieździście wypełnia me serce

Majtki w kropki polki i kratkę
I nawet moje nieregularne kroki wydają się fajne

Zostanę księżniczką rock’n’rollu
Będę tańczyć z duchem rocka
Zakwitnę, och, gwiazdo rocka
Wykrzycz miłość

Jak księżniczka rock’n’rollu
Będę skakać w dół i w górę każdego dnia
I przytulać, och, chłopaku
Wykrzycz miłość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz