17 maja 2011

Hanasaku Iroha, OP "Hana no Iro"


"Kolor Kwiatu"
Wykonawca: nano.ripe
Ans. Mitsuki-chan



Nie wiem czemu zachciało mi się to tłumaczyć: głos wokalistki jest absurdalny o.O

***

namida no ame ga hoo o tataku tabi ni utsukushiku

kudaranai RUURU kara hamidasezu ni naite ita boyakesugita mirai chizu
surihetta KOKORO o umetakute atsumeta iranai MONO bakari

BAIBAI ano itoshiki hibi wa modori wa shinai kara

hiraite yuku chiisaku tojita KOKORO ga yoru no sumi de shizuka ni
irozuiteku motto fukaku yasashiku asa no hikari o ukete

namida no ame ga hoo o tataku tabi ni utsukushiku

dareka no ashita o tada ureetari nageitari suru koto ga yasashisa nara
surihetta KOKORO wa omou yori mo kantan ni umerare ya shinai ka na

nankai datte machigaeru kedo owari wa shinai nara
warattetai na

tojite yuku zutto kakushiteta kizu ga yoru no sumi de shizuka ni
tsunagatteku itsuka hagureta subete ga asa no hikari o ukete

hiraite uku chiisaku tojita KOKORO ga yoru no sumi de shizuka ni
irozuiteku motto fukaku yasashiku asa no hikari o ukete

chikazuiteku nando to naku yoru o koe kinou yori sora no hou e
tama ni karenagara sou shite mata hikari ni me o hosome fukaku kokyuu o shite

namida no ame ga hoo o tataku tabi ni utsukushiku

***

Gdy krople deszczu uderzają w moje policzki -- to taka piękna rzecz

Płaczę, bo nie potrafię złamać tych głupich zasad; moja własna mapa przyszłości okazała się zbyt niewyraźna
Chcąc wypełnić czymś sterane serce, zebrałam to, czego nie będzie mi brak

Mówię "żegnaj" ponieważ nasze najukochańsze dni minęły i nigdy nie powrócą

W kąciku nocy moje małe zamknięte serce cichutko zaczyna się otwierać
Pod wpływem rannego światła mój kolor przybiera głębszy i subtelniejszy odcień

Gdy krople deszczu uderzają w moje policzki -- to taka piękna rzecz

Jeśli martwienie się i rozpaczanie nad czyjąś przyszłością może być oznaką dobroci,
To może moje sterane serduszko wypełni się szybciej niż podejrzewałam

Nie potrafię zliczyć popełnionych błędów, ale jeśli tak ma być
To po prostu wybuchnę śmiechem

W kąciku nocy skrywane przeze mnie rany cichutko zaczynają się zasklepiać
Pewnego dnia wszystko to, co zagubiło się gdzieś po drodze, powróci, by kąpać się w rannym świetle

Przeżywam kolejną z nieskończonych nocy i każdego dnia jestem coraz bliżej nieba
Czasami brakuje mi wody, ale wtedy wystawiam się na słońce i biorę głęboki wdech

Gdy krople deszczu uderzają w moje policzki -- to taka piękna rzecz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz