4 maja 2011

One Piece, OP12 "One day"


"Pewnego dnia"
Wykonawca: THE ROOTLESS
Ans. Gabutek



Ame-agari no sora wo aogu tabi
Naki mushi datta koro no boku wo omou
Dareka no senaka wo gamushara ni oikaketa
"Tsuyokunaritai" tte
Ima wa kaze ni kieta "arigatou"
Boku wa tsuyokunarete iru no kana?
Kotae wa mada desou ni nai kara sa
Yappari mada aruite iku yo

Saa yukou
Tachidomaru koto naku
Nagareru toki ni makenai you ni
Nando mo tachi mukai tsuzukeyou
Taisetsu na mono ushinaitaku nai kara

Yuugure ni mau tori no you ni
Mienai asu wo sagashiteru
Tsumazuki nagara kowakutemo
Ashimoto ni me wa otosanaiyo

Akirameru kotoba wa
Korogatteru kedo
Akiramenai gooru wa hitotsu dake
Yorokobi kanashimi nori koeta wa
Sukoshi zutsu aruiteikuru

Hateshinai sora ni
Te wo kazasou
Tatta hitotsu no mirai wo shinjinagara
Modoranai toki wa utsurou kedo
Taisetsu na mono ushinaitaku nai kara

Boku no naka ni nagareru koe wa
Zutto zutto boku wo sasaeteru
Itazura na ame ga jama suru kedo
Oh Nigedasanai kara Oh

Saa yukou
Tachidomaru koto naku
Nagareru toki ni makenai you ni
Nando mo tachi mukai tsuzukeyou
Taisetsu na mono ushinaitaku nai kara
Shinjita sono saki e to...

***

Za każdym razem gdy spoglądam na niebo rozpogadzające się po deszczu,
Wspominam przeszłość - ale byłem beksą...
Ślepo podążałem za pewną sylwetką
I powtarzałem "chcę być silniejszy";
A teraz wiatr rozmywa w powietrzu słowa: "dziękuję ci"
Czy teraz się nie rozpłaczę?*
Nie słyszę odpowiedzi
Dlatego bez wahania stawiam kolejne kroki naprzód

A teraz chodźmy;
I nigdy się nie zatrzymujmy
Nie powstrzyma nas płynący czas
Po każdym upadku uparcie będę stawał znów na nogach;
Ponieważ tak strasznie nie chcę stracić czegoś mi drogiego

Niczym ptak unoszący się na niebie
Poszukuję jutra, którego nie widzę
Przerażają mnie przeszkody,
Ale nie spuszczę oczu z mojego celu

Nie, słowa nie przejdą przez gardło
Kłamię
Poddam tylko jeden cel,
By zastąpić smutek uśmiechem
Pozwól przez chwilę iść, nie biec....

Niezmierzone niebo;
Zasłoń je dłonią
Wierzę w przyszłość
I boję się ją zmieniać**
Ponieważ tak strasznie nie chcę stracić czegoś mi drogiego

Głos rozbrzmiewający w moim sercu
Zawsze, zawsze pcha mnie naprzód
Złośliwy deszcz zasłoni mi pole widzenia
Gdy nie będę chciał zawrócić, och

A teraz chodźmy;
I nigdy się nie zatrzymujmy
Nie powstrzyma nas płynący czas
Po każdym upadku uparcie będę stawał znów na nogach;
Ponieważ tak strasznie nie chcę stracić czegoś mi drogiego;
Wierzę w taką przyszłość...

***

* dosł. "Czy staję się silniejszy?"
** nie wiem czy to tak powinno brzmieć, tekst wygląda trochę lewo w tym miejscu. Druga wersja (oparta znów na moich domysłach):
"Boję się zawrócić"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz