20 maja 2011

Katekyo Hitman Reborn! OP1 "Drawing Days"


"Namalowane Dni"
Wykonawca: Splay
Ans. Monika



hane ga nai tenshi wa boku ni itta
ie e to kaeru chizu o nakushita

hiriki na boku wa efude o totte
kawaita e no gu ni mizu o sasu

kono me ga hikari o ushinatte mo boku wa egaite miseru
kono te ga chikara o ushinatte de mo boku wa egaite miseru

ibateru sute neko ga waratteta
agaite ikiru boku o waratteta

tsumaku chiisai PARETTO no ue de
mazaru koto naki tsuyoki ishi o

kurakute tsumetai sekai de mo boku wa egaite yukeru
akaku moeru hi ga tsuki nukeru e o boku wa egaite yukeru

dareka no tame ni nani ga dekiru tte
sore dake de mata kore kara mo

kono me ga hikari o ushinatte mo boku wa egaite miseru
kono te ga chikara o ushinatte de mo boku wa egaite miseru

subete o tsutsumikomu you na iro ni
subete no negai o kometa inori

***

Pozbawiony skrzydeł anioł powiedział do mnie:
"Zgubiłem mapę i nie wiem którędy wrócić do domu..."

Brak mi siły, ale jednak chwytam pędzel w dłoń
I dolewam wody do wyschniętej farby

Nawet jeśli zawiedzie mnie wzrok: pokażę ci, namaluję to
Nawet jeśli stracę czucie w ręce: pokażę ci, namaluję to

Pyszałkowaty bezdomny kot miał czelność się śmiać;
Śmiał się, że miotam się bezsensownie w moje egzystencji

Na mojej wąskiej i małej palecie
Barwa silnej woli nie miesza się z innymi

Nawet na takim zimnym i ciemnym świecie jestem w stanie malować
Mogę namalować rysunek, który przepali płonące słońce

Co mogę dla kogoś uczynić?
Ta wiedza wystarczy, by odtąd znów--

Nawet jeśli zawiedzie mnie wzrok: pokażę ci, namaluję to
Nawet jeśli stracę czucie w ręce: pokażę ci, namaluję to

W głębi kolorów, które wydają się obejmować wszystko,
Znajdziesz modlitwę wypełnioną wszystkimi możliwymi pragnieniami

1 komentarz:

  1. Uwielbiam ten opening, przypominają mi się wtedy pierwsze chwile z tym anime które nadal kocham, dziękuje za tłumaczenie ^^

    OdpowiedzUsuń