10 lutego 2013

AMNESIA, OP "Zoetrope"

"Zoetrop"
Wykonanie i słowa: Yanagi Nagi
Kompozycja i aranżacja: Shinya Saitou
Smyczki: Daisensei Muroya Strings
English et Romaji: Deciphered Melody



Tytuł jest ważny, dlatego łapcie link do Zoetropu.

***

Szukam ostatniego elementu,
Który przepadł gdzieś bez śladu...
Podążając za odległymi gwiazdami
Zmierzam ku krańcom nieba skąpanego w siedmiu kolorach tęczy

Uwięziona przez blade światło przemykające przez otwory,
Idę, idę dalej ścieżką przypominają senne marzenie
Jej przyciąganie
I jej sugesytwna moc
Nie zamierzają puścić wolno mego serca...

Taką zabierz mnie ze sobą...
Jeśli tylko zerknę przez ten pierścień
Utworzony przez złączone końce pyłu i drobin...
Wtedy zmieni się ich kształt
I zaczną wirować...
A wszystko to, bym znów mogła spotkać prawdziwą siebie, tak

Na niczym nie mogę polegać
I w nic nie mogę wierzyć;
Gdybym tylko potrafiła sobie coś wymarzyć, wtedy byłabym wolna

Moje przeznaczenie jak krople wody
Wypełnia moje dłonie;
Ale one same mi nie wystarczą

Nim przeleje mi się przez palce...

Zaakceptuj mnie, wesprzyj mnie,
Choćby troszeczkę
Chcę zbudować przyszłość,
By uwierzyć, że ten świat ma jakiś sens
Nigdy więcej się nie poddam

Ta wieczność, która wypływa z otworów,
Już nigdy się nie wydarzy...

Dlatego teraz...

Ujmę ją w dłonie...

I pozwolę jej zabrać mnie ze sobą!

Połączenie niezliczonej ilości kalejdoskopów sprawia,
Że pokazują nawet najodleglejszą przyszłość
Jednak ostatnie otwór zakrywa
Kształt, którego formy nigdy bym sobie nie wyobraziła

***

kake ochinakushite shimatta
saigo no KONPO-NENTO wo sagashite
harukana hoshi wo tadori
niji-iro ni somaru sora no hate he

sukima kara koboredasu chiisana hi ni toraware
hakujitsumu ni nita michi aruki aruki
kasoku suru inryoku ga
kurikaesu douryoku ga
watashi no kokoro goto hanasanai

kono mama tsuredashite yo
chirikuzu to ryuushi no hashi tsunagiawasete
tsukuridasu wa wo nozokikomeba
sono tabi ni katachi wo kae
mawari hajimeru
mata watashi ni sou deau tame ni

nani hitotsu tayorenai
nani hitotsu shinjirarenai
semete yume de areba sukuwareta noni

sosogareru unmei ga
ryoute wo mitashiteyuku
watashi hitori dake ja tarinai

afureteshimau mae ni

uketomete sasaeteite
sukoshi dake demo
muimina sekai nante nai to
shinjiru tame no ashita wo tsukuriageru no
mou akirametari shinai kara

sukima kara koboredasu
nidoto nai eien wo

ima

sono te de tsukande

sono mama tsureteitte yo

kasanariau ikutsu mono KAREIDOSUKO-PU
doko made mo mirai utsuhitsudzuke
souzou mo dekinakatta hitotsu no moyou ga
saigo no sukima wo umeteyuku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz