16 lutego 2013

FullMetal Alchemist: Brotherhood, OP5 "Rain"

Tytuł: Rain (Deszcz)
Wykonawca: SID
Słowa: Mao
Kompozycja: Yuuya
Aranżacja: SID, Akira Nishihara
Kanji&Romanji: Gendou
Na życzenie Ray-chan


Czerwcowe kłamstwo i prawda przed moimi oczami piętrzą się w kolorze sepii
Przytulanie się i czyjeś ciepło, już nie potrafię ich zrozumieć

„Dasz sobie radę sam, nie?” powiedziałaś żegnając się, zrzucając na mnie ciężar tych słów
Jeśli to ma być tego typu pocieszenie już w tej chwili powinienem mieć go dość

Niepowstrzymane brzęczenie, bezlitosne wspomnienia raczej mi nie wybaczą
Jeśli zamknę oczy to je tylko wzmocni i otoczą mnie z oddali, słyszę twój śmiech

Ciekawe kiedy ten deszcz przestanie padać? Już od dłuższego czasu jest mi zimno
Dlaczego ten deszcz pada akurat na mnie? Dlaczego wybrał mnie, kogoś kto nie ma dokąd uciec

Czas przeszkadza nowemu porankowi, któremu w końcu odnalazłem
Nie patrzę w stronę przyszłości, wciąż ścigam przeszłość

Ty, która swoi pocieszeniem dałaś mi drugą szansę i zgorzkniały, tchórzliwy ja
To już niedługo... Wezbrane, moje problemy spływają po moim zmęczonym policzku

Oczy, które nie chcą znać przeszłości i palce, które nie potrafią tego zmyć
Blizny goją się delikatnie, nieosiągalny dystans zdaje się być do pokonania

Ciekawe kiedy ten deszcz przestanie padać? Już od dłuższego czasu jest mi zimno
Dlaczego ten deszcz pada akurat na mnie? Czy mogę w nim utonąć?

Deszcz, nie znając pojęcia końca, dziś pada dalej
A my delikatnie przytulamy się do siebie w cieple pod parasolką, którą trzymam

***

rokugatsu no uso me no mae no hontou SEPIA ni shimaikomi
yorisou to ka nukumori to ka wakaranaku natteta

kimi wa hitori de heiki dakara ne to oshitsukete sayonara
sono tagui no kiyasume nara kikiakita hazu na no ni

nariyamanai youshanai omoidetachi wa yurushite kuresou ni mo nai
me o tojireba ikioi wa masu bakari de tomaki de kimi ga warau

ame wa itsuka yamu no deshouka zuibun nagai aida tsumetai
ame wa doushite boku o erabu no nigeba no nai boku o erabu no

yatto mitsuketa atarashii asa wa tsukihi ga jama o suru
mukau saki wa tsugi janakute sugi bakari oikaketa

nagusame kara kikkake wo kureta kimi to urameshiku kowagari na boku
sorosoro ka na tesaguri tsukareta hohou o kattou ga kobore ochiru

kako o shirita garanai hitomi arai nagashite kureru yubi
yasashii hohaba de iyasu kizuato todokisou de todokanai kyori

ame wa itsuka yamu no deshouka zuibun nagai aida tsumetai
ame wa doushite boku o erabu no tsutsumarete ii ka na

ame wa yamu koto o shirazu ni kyou mo furitsuzuku keredo
sotto sashi dashita kasa no naka de nukumori ni yorisoi nagara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz