8 lutego 2013

Kuroko no Basket, ED2 "Catal Rhythm"

"Rozmowny Rytm"
Wykonawca: OLDCODEX
Słowa: YORKE.
Kompozycja: R O N
English et Romaji: Splash
Ans. Black_Butterfly


Mnóstwo Engrisha, więc będę zmyślać. Samo się naprawiło, YES!

***

W takich sytuacjach słucham instynktu: udając, że szukasz zwady
Ze światłem wyzierającym z ciemności, wydostań z klatki twoje uwięzione "ja"
Zaakceptuj swą wolność i walcz z niestałością
Pulsacje wysyłają mnie w powietrze rozpraszając uwagę szpiega

uracz mnie swym blaskiem Katalizatorze "oto prosta droga do sukcesu"
ten Rytm nie zna końca
tylko czasem słyszałem twój głos,
bo nie chciałem zmierzyć się z losem

Więc mówisz, że z powrotem chcesz wskoczyć na górę? Pamiętasz rozmowny rytm, prawda?
Pędem do przeszłości, w której rozbrzmiewa rezygnacja twego serca
Drżysz jak zardzewiała tablica z wynikami, nie?
Na razie zmierzaj ku przyszłości z podniesionym czołem

Wyobraź sobie najwyższy dźwięk, zaproszenie, którego nie powstrzymają zamknięte powieki,
Znak zezwalający na ucieczkę z mroku, tego straszliwego dramaturga
Rozrzuć fragmenty niesamowitego obrazu, zmień podejście i patrz
Nie pozwól, by zalew argumentów wytoczonych pod wpływem emocji cię złamał, wyciągnij rękę, opowiedz mi o tym

Nawet gdy zamknę oczy, bolesne wspomnienia wracają...
tak mało czasu zostało...

czy mnie słyszysz?

Więc mówisz, że chcesz stąd wyskoczyć? Sam już wybijasz rozmowny rytm, prawda?
Pędem w przeszłość, w której twoja lewa ręka zastyga w bezruchu
Złamane serce wyje w tobie ochrypłym głosem, mam rację?
Na razie kieruj się w stronę jutra wyprzedzając je o sekundę

Więc mówisz, że z powrotem chcesz wskoczyć na górę? Pamiętasz rozmowny rytm, prawda?
Pędem do przeszłości, w której rozbrzmiewa rezygnacja twego serca
Drżysz jak zardzewiała tablica z wynikami, nie?
Na razie zmierzaj ku przyszłości z podniesionym czołem

Nawet jeśli to tylko powidok...
aspekt przyszłości

***

honnouteki naru situation tatakau imi wo sagasu kono imitation
kurayami kara afureru RAITO torawareta yourself kowase
jiyuu uke irete wa mogaite kuratte fuantei
kodou ga boku wo tsukiage spy kitotten da

bling back the Catalyst “a simple way to best”
and Rhythm like this never ends
sometimes your voice reached to me
because I dont want to face the fate

tobitachitaku naru tte? kataru RIZUMU oboeten darou
mune ni hibiku akirame no kako e
sabita SUKOABOODO mitai ni kimi mo koko de furueten darou?
toriaezu wa mayoi no nai mirai e

souzou shite miro top of the key mabuta no ura kara todoita shoutaijou
kurayami e nogasu you na SAIN ano PUREIMEEKAA ibatten da
attouteki na IMEEJI wo chirashite change of pace ima ni mitero yo
mottaibutta kanjouron uken na todoke yo tell me about it

me wo tojite mo sou itanda MEMORII
there is little time left

can you hear me?

tobi hanetaku naru tte? kataru RIZUMU mitometan darou
hidariude ni tatazunda kako e
kasureta koe mitai ni oreta kokoro mo naiterun darou?
toriaezu wa ichibyou saki no asu e

tobitachitaku naru tte? kataru RIZUMU oboeten darou
mune ni hibiku akirame no kako e
sabita SUKOABOODO mitai ni kimi mo koko de furueten darou?
toriaezu wa mayoi no nai mirai e

souzou demo iin da
future aspect

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz