10 lutego 2013

Kami nomi zo Shiru Sekai, IM Kanon "Love Call"


"Miłość wzywa"
Wykonawca: Toyama Nao jako Nakagawa Kanon
English et Romaji: Ton-kun
Ans. Mitsukiii-chan



Pośród ciemności osnuwającej obraz przede mną
Rozbłysło maleńkie światełko;
Bez wahania skieruję kroki
Ku celowi przez nie wyznaczanemu

Pośród ciszy spowijającej iluzję
Rozbrzmiał cichutki głosik;
Zaśpiewam na tę melodię tak,
By sięgnęła każdego zakamarka nieba

Moje serce łączy się z twoim
Ciepło dobywające się z pragnienia spotkania cię
Wypełnia mój świat blaskiem

Gdziekolwiek nie pójdę, tam dosięga mnie twój głos
Moja miłość wzywa... ciebie

Pośród mego samotnego serca ociekającego łza
Znalazło się maleńkie uczucie;
Pomyślę o obrazie tej piosenki,
Która rozbrzmi bez granic... Kocham cię

Nawet jeśli zmęczenie ogarnie moje nogi,
Nawet jeśli droga prowadząca do celu nie została oznaczona na mapie...
Spojrzę przed siebie i ruszę naprzód

Dotrę tam, gdzie czekasz na mnie ty

Moje serce łączy się z twoim
Ciepło dobywające się z pragnienia spotkania cię
Wypełnia mój świat blaskiem

Gdziekolwiek jestem, tam czuję twoje serce
Moja miłość wzywa... (ciebie)

***

Nanimo mienai kurayami no naka de
Mitsuketanda chiisana hikari wo
Watashi wa aruiteku, mou mayowanai
Massugu ni todoke

Nanimo kikoenai gensou no naka de
Mitsuketanda chiisana koe wo
Watashi wa utau, MELODY ga
Sora e ippai ni hirogare

Kokoro wa anata ni tsuzuiteru
Ima sugu aitai kanjitai nukumori wo
Sekai ga mitasareru hikari de

Doko ni ite mo, kanjiru yo, koe wo
Watashi no LOVE CALL … anata ni

Namida ga afureru kodoku na kokoro ni
Mitsuketanda chiisana ai wo
Watashi wa omou, uta no e ga
Doko made mo hibiku I LOVE YOU

Tatoe tsumazuite tsukare kite mo
Chizu no nai michi ni GOAL wa mienakutte mo
Susumu yo me no mae wo mitsumete

Tadori tsuku yo, anata no tokoro e

Kokoro wa anata ni tsuzuiteru
Itsudemo aitai kanjitai nukumori wo
Sekai ga mitasareru hikari de

Doko ni ite mo, kanjiru yo, ai wo
Watashi no LOVE CALL … (anata ni)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz