10 lutego 2013

Naruto, MOV3 "Tsubomi"

"Pączek (kwiatu)"
Wykonanie i słowa: MARIA
Kompozycja: TATTSU
Aranżacja: Yashuara Hyoue
English et Romaji: AnimeLyrics.com
Ans. Darkienne


Czy gdzieś po drodze
Natknę się na kwitnące kwiaty?

Czy wśród tylu krętych dróg trudnością nie byłoby...
Nie byłoby zgubić się?

Moje serce i ciało drżą leciutko
Tyle we mnie niepokoju

"Nie zamierzam płakać, dam radę
Nie ma się czego bać"
Powtarzałam to siebie tysiące razy
Nie zamierzam płakać, dam radę
Nie ma się czego bać;
Jeśli zawiedza mnie siła,
Wtedy z pewnością się rozpadnę

Wraz z pierwszymi kroplami deszczu w moim sercu
Pojawiają się rozkwitające kwiaty

Nawet jeśli czasem nie widzę, co mam przed sobą,
Nie zawrócę, pójdę dalej

Tak naprawdę nikt na tym świecie nie jest sam;
Żyjemy, by się nawzajem wspierać

"Nie zamierzam płakać, dam radę
Nie ma się czego bać"
Powtarzałam to siebie tysiące razy
Nie zamierzam płakać, dam radę
Nie ma się czego bać;
Jeśli zawiedza mnie siła,
Wtedy z pewnością się rozpadnę

Mam już dość tego niepokoju...
To nic

"Nie zamierzam płakać, dam radę
Nie ma się czego bać"
Powtarzałam to siebie tysiące razy
Nie przegram, nie dam się
Nic nie jest niemożliwe
Przetrwam wszystko, co szykuje dla mnie los
Przysięgam

***

Kono saki ni tsuzuku michi ni wa
Hana ga saite iru darou ka?

Magari michi ookute mayou koto...
Konna koto aru darou ka

Sukoshi furueteru kokoro to karada
Sugoku fuan da

Naka nainda dekirunda
Kowaku nanka nainda
Nandomo ii kikasetanda
Naka nainda dekirunda
Kowaku nanka nainda
Tsuyoki de inai to
Kuzurete shimau ki ga shite

Furi dashita ame ga kokoro ni
Hana sakasete kureru kara

Me no mae ga mie nakunatte mo
Kono michi wo aruku kara

Daremo hitori ja nai
Sasae atte ikite irunda

Make nai kujike nai
Dekinai koto wa nanimo nai
Nandomo ii kikasetanda
Make nai kujike nai
Dekinai koto wa nanimo nai
Tsuyoki de inai to
Kuzurete shimau ki ga shite

Fuan nante kiete shimaeba...
Ii

Naka nainda dekirunda
Kowaku nanka nainda
Nandomo ii kikasetanda
Make nai kujikenai
Dekinai koto wa nanimo nai
Subete wo uketomerareru to
Sou chikau kara

2 komentarze: