6 stycznia 2012

Ao no Exorcist, ED2 "Wired life"


"Okablowane życie"
Wykonawca: Meisa Kuroki



mau chou no you ni HIRARI
chuu ni tadayou fukashigi na hikari
koko wa dokoka betsu no sekai
mitasarezu  oboeru memai

kishikan ni nita itami
miushinai samayou  migi? hidari?
miminari ni majiru negai
rakka suru sokudo wa kawaranai

Cut the Rope
Cut the Rope

atama o meguru suuchi wa
rasen o egaki kyuujoushou
juudai na ayamachi ni mo kizukazu ni

hito kara hito e to tsunagaru
awaku seiran ni kagayaku Wire
totemo kirei de marude kinu no ito
kore ga unmei to iu kusari na no ka

sagashite  demo  karamatte
tadoritsukenai
What is Wired Life
nogarerarenai nante
oroka de utsukushii
There is Wired Life

yubi no sukima SURURI
mata tsukamezu kiete shimau ryuushi
doko made ga yume no tsuzuki
miageta sora  nigoru tsuki

kanashimi ni nuru kusuri
asa ga kite mo yakeni ikigurushii
hisomu honoo ni yureru fuurin
tasuke motomete'ru  donna fuu ni?

Cut the Rope (to the Future)
Cut the Rope

akanai tobira no kagi
mitsukaranai to nageku nara
arata na kotoba o mirai e tsunagete

hito kara hito e to tsunagaru
awaku seiran ni kagayaku Wire
totemo kirei de marude kinu no ito
kore ga unmei to iu kusari na no ka

sagashite  demo  karamatte
tadoritsukenai
What is Wired Life
nogarerarenai nante
oroka de utsukushii
There is Wired Life

Wired Life
Wired Life
Wired Life...

Wired Life
Wired Life
Wired Life...

(Ah)
tenbin ni nani o nosete nani o dou kurabete iru no?
seki tatta dareka no isu o toriatte
sonna ni hoshigatte
me no mae ni wa kabe shika mienai basho na no ni

hito kara hito e to tsunagaru
awaku seiran ni kagayaku Wire
totemo kirei de marude kinu no ito
kore ga unmei to iu kusari na no ka

sagashite  demo  karamatte
tadoritsukenai
What is Wired Life
nogarerarenai nante
oroka de utsukushii
There is Wired Life

Wired...
Wired Life
Wired...
No escape from this Wired Life

sagashite  demo  karamatte
tadoritsukenai
What is Wired Life
nogarerarenai nante
oroka de utsukushii
There is Wired Life

***

Tajemnicze światło
Jak motyl mknie zgrabnie przez powietrze
Jestem w zupełnie innym świecie
To miejsce zawraca mi w głowie

Gdy tracę z oczu świetnie znajomy ból,
Błąkam się - iść w prawo czy w lewo?
Moje marzenie miesza się z bzyczeniem w uszach,
Nie zmienia się szybkość mojego spadku

Przetnij sznur
Przetnij sznur

Liczby obracające się wokół mej głowy
Pomagają odczytać nagły wzrost spirali
Poważne błędy w obliczeniach nie stwierdzone

Lekko połyskujące przewody
Łączą ze sobą ludzi
Są piękne niczym bawełniane nici
Czy te łańcuchy nazywają się "przeznaczeniem"?

Poszukuję, ale zostałem oplątany
I nie mogę dosięgnąć mojego celu
Czym jest Okablowane Życie?
To, że nie uniknę tej sytuacji
Jest głupie, ale piękne...
To jest Okablowane życie

Wciąż nie mogę schwytać tych drobinek
Które przelatują mi przez palce i znikają
Jak długo jeszcze będzie to tylko marzenie?
Patrząc w niebo, widzę mdły księżyc

Nałożyłem trochę maści, by ukoić mój żal,
Ale o poranku nadal boleśnie się duszę
Gdy dzwonki wietrzne kołyszą się w stronę płomieni,
Jakim sposobem szukam pomocy?

Przetnij sznur (do przyszłości)
Przetnij sznur

Zamiast lamentować nad tym,
Że nie mogę znaleźć klucza do zamkniętej bramy
Równie dobrze mogę zbudować most do przyszłości nowymi słowami

Lekko połyskujące przewody
Łączą ze sobą ludzi
Są piękne niczym bawełniane nici
Czy te łańcuchy nazywają się "przeznaczeniem"?

Poszukuję, ale zostałem oplątany
I nie mogę dosięgnąć mojego celu
Czym jest Okablowane Życie?
To, że nie uniknę tej sytuacji
Jest głupie, ale piękne...
To jest Okablowane życie

Okablowane życie...
Okablowane życie...
Okablowane życie...

Co położysz po jednej stronie wagi?
Jak i z czym to porównasz?
Chcesz walczyć o krzesło kogoś, kto wstał przed tobą
Ale jesteś w miejscu pełnym przeszkód

Lekko połyskujące przewody
Łączą ze sobą ludzi
Są piękne niczym bawełniane nici
Czy te łańcuchy nazywają się "przeznaczeniem"?

Poszukuję, ale zostałem oplątany
I nie mogę dosięgnąć mojego celu
Czym jest Okablowane Życie?
To, że nie uniknę tej sytuacji
Jest głupie, ale piękne...
To jest Okablowane życie

Okablowane życie...
Okablowane życie...
Okablowane życie...
Nie ma z niego ucieczki

Poszukuję, ale zostałem oplątany
I nie mogę dosięgnąć mojego celu
Czym jest Okablowane Życie?
To, że nie uniknę tej sytuacji
Jest głupie, ale piękne...
To jest Okablowane życie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz