16 stycznia 2012

Chihayafuru, OP "Youthful"


"Pełnia młodości"
Wykonawca: 99RadioService




***
kaerimichi ha sugite iku sukoshi kaze ga fuiteiru
tawainai kaiwa myou ni tanoshikute
kidzuite shimatte joudan majiri kakikeshita
sorezore no aruku michi ha betsubetsu to

ano toki egaita yume de afureta aojashin to
mata chigau ashita demo ii sa

ima ha chihaya furu omoi mune ni daite
mezashita saki ni nani ga arun da?
ima nara tsukamesou de te wo nobashite miru
yume no tochuu kitto itsuka mata aeru darou

yuuyami ni terasarete nigeru you ni sugitetta
hazukashii kurai ni massugu na hibi
ima de mo kawaranai bokura machiawaseta ano basho
kimi ha mada oboeteru no kana?

itsumo me ni ha utsuranai koto ga taisetsu de
kimi to boku mo tsunagatterunda

akane no iro ni somaru kage ha nobite yuku
yume no tochuu kitto itsuka mata aereba ii

soredemo ima ha waraeru
itsudemo iki wo shiteiru
donna boku demo koko ni iru kara

ima mo chihaya furu omoi mune ni daita
sore ga wakasa to waraitakya waraeba ii
boku ha kimi ga iru kara hashiri tsudzuketeru
kimi ha iu darou 'kitto sore ha boku mo onaji da' to

***

Mija nam droga do domu; owiewa nas leciutki wiaterek
Nasze bezsensowne pogawędki dziwnie mi się podobają
Niestety, gdy to zauważam, żarty w naszych rozmowach znikają
I drogi, które obieramy, zaczynają prowadzić w inne kierunki

Przyszłość inna niż ta, którą zakłada plan przepełniony
Moim marzeniem z tamtego czasu, byłaby w porządku

Dziś mocno trzymam te pełne pasji uczucia w moim sercu
Co znajdę na drodze do celu, do którego dążę?
Teraz jestem pewny, że kiedyś go osiągnę; Spróbuję wyciągnąć ku niemu dłonie
Jestem pewien, że spotkamy się jeszcze na drodze do mojego marzenia

Oświetlane zmierzchem, jakby uciekały,
Dni, kiedy kroczyłem tylko naprzód szybko przeminęły, jakby zakłopotane
Miejsce, w którym zawsze się spotykaliśmy, do dziś się nie zmieniło
Zastanawiam się, czy jeszcze je pamiętasz?

Rzeczy, których nie sposób dostrzec oczami także się ważne
Ty i ja jesteśmy połączeni

Rozpościera się cień zabarwiony głęboką czerwienią
Byłoby miło, gdybyśmy ponownie spotkali się na drodze do mojego marzenia

Mimo to, dzisiaj się uśmiecham
W każdej chwili oddycham
Nie ważne kim jestem, będę tutaj

Nawet dziś mocno trzymam te pełne pasji uczucia w moim sercu
Jesteśmy młodzi, możesz się śmiać wtedy, kiedy chcesz
Nadal mogę biec, bo wiem, że tam jesteś
Powiedziałaś tak, prawda? „Dla mnie z pewnością jest tak samo”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz