16 stycznia 2012

Ao no Exorcist, IN "Me&Creed"


"Ja i wyznanie wiary"
Wykonawca: Kobayashi Mika




***

You've heard that sound
Just from the ground
How long they've been in here
You've found the proof
That was the truth
Your daddy's face is on the way
People look into my face
I don't care about it
You've found out
How you were born
They scare me

Disguise is not a word on my page
And I must be stronger than days before

It's time for me
My sword and flame protect you
Just you can see the fire
We're flying in the sky
No one blames you, NO!
Forget your self abuse
Now we have grown and fast
Another chance to grasp the earth

Someday we'll rest in peace
I say it's not for real
One day it's gonna be
Between me and creed
Between me and creed

It's time for me
My sword and flame protect you
Just you can see the fire
We're flying in the sky
No one blames you, NO!
Forget your self abuse
Now we have grown and fast
Another chance to grasp the earth

You've heard that sound
Just from the ground
How long they've been in here
You've found the proof
That was the truth
Your daddy's face is on the way
People look into my face
I don't care about it
You've found out
How you were born
They scare me

***

Usłyszałeś ten dźwięk
Który dobiegał z ziemi
Jak długo tutaj byli?
Znalazłeś dowód
To była prawda
Twarz twego ojca jest na drodze
Ludzie patrzą mi w twarz
Lecz nie dbam o to
Odkryłeś już
W jaki sposób zostałeś poczęty
Przerażają mnie

W moim słowniku nie ma słowa „przebranie”
I muszę być teraz silniejszy niż niegdyś

Nadszedł czas dla mnie
Mój miecz i płomień obronią cię
Możesz dostrzec ogień
Lecimy poprzez niebo
Nikt cię nie obwinia, nie
Zapomnij o tym, jak się przeklinałeś
Jesteśmy już dorośli i wkrótce
Będzie kolejna szansa, by objąć ziemię

Pewnego dnia spoczniemy w pokoju
Mówię, że to nieprawda
Lecz pewnego dnia stanę
Pomiędzy sobą a wyznaniem wiary
Pomiędzy sobą a wyznaniem wiary

Nadszedł czas dla mnie
Mój miecz i płomień obronią cię
Możesz dostrzec ogień
Lecimy poprzez niebo
Nikt cię nie obwinia, nie
Zapomnij o tym, jak się przeklinałeś
Jesteśmy już dorośli i wkrótce
Będzie kolejna szansa, by objąć ziemię

Usłyszałeś ten dźwięk
Który dobiegał z ziemi
Jak długo tutaj byli?
Znalazłeś dowód
To była prawda
Twarz twego ojca jest na drodze
Ludzie patrzą mi w twarz
Lecz nie dbam o to
Odkryłeś już
W jaki sposób zostałeś poczęty
Przerażają mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz