4 stycznia 2012

One Piece, IM Franky "Franky! Guarantee!"


"Franky ci to gwarantuje!!"
Wykonawca: Kazuki Yao jako Franky
Ans. RosyjskiKefirek



Fune ya heiki wa ore o tayore! ! !
Jingi joutou, TOM'S WORKER sodachi
SOLDIER DOCK SYSTEM de
Kaizoku kaidou, baku souchuu

SUPER BODY ga shoumei suru
CUSTOMIZE sa, saishuu heiki wa ore da
FULL SPEC. CYBORG
Saikyou sugiru, aoi TATOO

CHANNEL ZERO, PADDLE SHIP !
COLA ENGINE, arashi mo anshin
CHANNEL ONE, SHIROMOKUBA ICHI-GO !
Hitori nori WAVER mikaru ni GO GO GO GO GO !

FRANKY ! GUARANTEE !
Yaru tokya yaruno ga otoko da ze
FRANKY ! GUARANTEE !
SUPER, IKA shi ta yume no fune da ze
FRANKY ! GUARANTEE !

Aisuru kopun ni senaka osa re
Ato ni shi ta no sa, WATER SEVEN no machi o
Ore no tsukutta yume no fune
Honmono ni suru tabidachi da

CHANNEL TWO, MINI-MERRY-GO
Kawaii AITSU wa, kaidashi senyou
CHANNEL THREE, odoroku ze san-go
SHARK SUBMERGE, teisatsu GO GO GO GO GO !

FRANKY ! GUARANTEE !
CHANNEL FOUR wa mada himitsu
FRANKY ! GUARANTEE !
Kaizoku ou ni wa, niai no fune da
FRANKY ! GUARANTEE !

FRANKY ! GUARANTEE !
Yaru to kya yaru no ga otoko da ze
FRANKY ! GUARANTEE !
SUPER, IKA shi ta yume no fune da ze
FRANKY ! GUARANTEE !

***

Ten statek i broń to moja robota,
Podopieczny Toma załatwi ci najlepszy sprzęt!
Żołnierski System Cumowania*
Stworzyłem specjalnie dla piratów na tym pokładzie!

Mam super ciało, by dowieść swojej racji,
I swoją niszczycielską broń także stworzyłem sam!
Cyborg w stu procentach, najsilniejsi wrogowie nie są w stanie
Stawić czoła prawdziwej błękitnej gwieździe!**

Kanał Pierwszy! Wiosła!
Silnik napędzany colą~
Kanał Drugi! Biały Rumak to pewien problem!
Waver i bilet w jedną stronę,
GO! GO! GO! GO! GO!

Franky ci to gwarantuje!!
To mnie potrzebujesz!
Franky ci to gwarantuje!!
To super statek ze super snów!
Franky ci to gwarantuje!!

Z uczuciem złożyłem swoje ciało
W wodach Water 7!
Stworzyłem swój wymarzony statek,
By pokonać drogę przed sobą!

Kanał Drugi! Mini Merry!
Stworzona specjalnie dla tej uroczej głowy!
Kanał Trzeci! To będzie niespodzianka!
Rekin Podwodny, idealny do przeszpiegów!
GO! GO! GO! GO! GO!

Franky ci to gwarantuje!!
Kanał Czwarty to tajemnica!
Franky ci to gwarantuje!!
Statek idealny dla Króla Piratów!
Franky ci to gwarantuje!!

Franky ci to gwarantuje!!
To mnie potrzebujesz!
Franky ci to gwarantuje!!
To super statek ze super snów!
Hej! HEJ! HEEEEJ~
Franky ci to gwarantuje!!

***

* poczekamy sobie jeszcze długo na tłumaczenie... jakby co to mówcie Soldier's Docking System, na mnie się nie powołujcie (to się tyczy wszystkich nazw własnych w tym tłumaczeniu). ... chyba że wymyślę coś lepszego.
** "prawdziwemu błękitnemu tatuażowi" ale to brzmi trochę do bani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz