15 sierpnia 2011

Axis Powers Hetalia, IM Spain "La Pasión No Se Detiene~Tomaranai Jounetsu"


"Namiętności nie ma końca ~Niepowstrzymana Namiętność"
Wykonawca: Inoue Go jako Hiszpania i Kanada Aki jako Chibiromano
Ans. Bera-chan



Hola, Jounetsu wa tomaranain ya de
Tougyu, Flamenco, Liga Espanola.
Está buenísimo, hoppeta ochiru de
Sangría, !Churros!, Paella


Sagrada Familia mada mada tsukutterun ya de
Naa, Romano


[Ah, mata netorun ka]
[Mou, taberarenaizo, konoyarô]


Vamos, Espana
Vamos, Espana
Rojigualda kakagete


[Ah! Kowaizo, konoyarou! Hanase! Spain, tasuke ni koiyo, konchikushoume...]


Olé, Olé! Oyabun yakara na
Mamottaru de donna mono kara mo
Genki ga deru omajinai
Suru? Na, suru?
Fusososososo, fusosososososo, fusososososo
Mou shitemota!


[A-are? Koko wa tengoku ka?
Ah, Spain ga iru kara, Jigoku ka...]
[Ha... Chotto amayakashisugi nanka naa
Souji wo sasete mitaranaa]
[Yarikata shiranee]
[Supeingo oshiete mitarana]
[Omaen uchi no kotoba oboe ni kuizo]
[Mou naka naka shitagata kureru wa]


Ganbare, ganbare, ganbare, ganbare Oyabun
Ganbare, ganbare...


Muccha kakkoee toko misetaru de


!Fiesta! Dentou no subarashii sa
Hanamatsuri, La Tomatina, Ushioi matsuri
Nagai nagai junrei no michi
Kokoro ga arawareru waa


Taisetsuna shuukan siesta
Onegai yakara tsudzuki de
Okosantoite naa, Romano


[Gyaaaaaaaaaaaaaa!!]
[Oh, okitaka? Meshi!]


Konnani jyoushi ni okorarete mitemo
Yappari tebanasenain ya de
Gin ya zaisan ni kaerarenai hodo taisetsunan ya de


Vamos, Espana
Vamos, Espana
Rojigualda kakagete


[Uwaaaaa Spain!
Kawaii ko ni mushisaretazo konoyaro!
Chikushou nandedayo!!!]


Olé~(x8)
Maa tsugi ga aru yanaika
Otoko wa akirametara akannen de!


(Nandeda, nandedayo
Chikushou, chikushou, konoyaro!!!
Kisu shitattete ittanoni...
Chikushou chikushou!
Omae no sei da chikushou!)


[Uh... Wakatteruzo konoyaro, fun!]
[Ore no youni naa itsudemo kakkoyoku yade!]
[Buono tomato, buono tomato
Buono buono uh! Tomato]
[Oi! Cho...! Romano!?
Doko ikunen omaee!
Ore... mada shabetterunyadee!]
[Aka agete midori sagete tomatomatomato!
Buono tomato, buono tomato...]

***

Witajcie, namiętności nie widać końca
Walki byków, Flamenco, Liga Hiszpańska
Są przepyszne, przepyszne:
Sangria, Churros, Paella*

Sagrada Familia ciągle w budowie
Hej, Romano!

[Ach, znowu śpisz.]
[Więcej nie zjem, idioto.]

Naprzód, Hiszpanio!
Naprzód, Hiszpanio!
Z Rojigualdą** na ramieniu

[AAA! Boję się ciebie, debilu! Hiszpania, uratuj mnie, cholercia...]

Ole, Ole! W końcu jestem Szef!
Ochronię wszystko na czym mi zależy i nic mnie nie powstrzyma
Pozwolisz mi się pocieszyć? Mogę?
Fusosososososo, fusosososososo, fusosososososo
No, proszę!

[Hę? Czy to niebo?
... e, skoro Hiszpania tu jest to widocznie trafiłem do piekła...]
Ach, mógłbyś okazać trochę więcej wdzięczności
I trochę tu posprzątać
[Nie wiem jak to się robi.]
Mógłyś nauczyć się hiszpańskiego...
[Twój język jest trudny, ciężko mi cokolwiek zapamiętać.]
Jakoś to przeżyję...

Trzymaj się, trzymaj się, trzymaj się, trzymaj się Szefie
Trzymaj się, trzymaj się

Pokażę ci pewne wspaniałe miejsce!

Fiesta! Wspaniałe tradycje:
La Tomatina i Encierro***
Niesamowicie długa ścieżka pielgrzymek
Serce wychodzi ze swej skrytki i ukazuje --

-- bardzo ważny zwyczaj: sjestę!
Dlatego nie przerywaj jej
A potem mnie obudzisz, Romano

[ŁAAAAAAA!]
[O, nie śpisz już? Daj jeść!]

Jeśli z kolei mój szef się wkurzy
To nie pozwoli mi na beztroskę:
Zwłaszcza jeśli chodzi o drogocenne przedmioty i srebro, które nigdy nie powrócą

Naprzód, Hiszpanio!
Naprzód, Hiszpanio!
Rojigualda w górę!

[Łeeee, Hiszpania!
Taka ładna dziewczyna całkowicie mnie zignorowała, idioto!
Kurde, czemu?!]

Ole!
Głowa go góry, nadarzą się inne okazje!
Mężczyzna nigdy się nie poddaje!

(Ale czemu? Czemu?!
Cholera, kurde jego mać, głupku!
Prosiłem tylko o jednego całusa!
Cholera, cholera!
To twoja wina, debilu!)

[Dobra. Czaję, głupolu. Hm!]
Zachowuj się tak jak ja a będziesz miał dziewczyn na pęczki!
Buono pomidor, buono! Pomidor
buono buono, uu! Pomidor!
[Hej! Cze...! Romano?!
Dokąd idziesz?!
Je... jeszcze nie skończyłem!]
Czerwony na dole, zielony na górze, Pomidor-dor-dor! Hmm!
Buono pomidor, buono! Pomidor

***

* Sangria to alkohol, a Churros i Paella to potrawy narodowe Hiszpanii.
** hiszpańska flaga
*** dość popularne święta hiszpańskie (w świecie): obrzucanie się pomidorami obchodzone w Buñol i przepędzanie byków ulicami miasta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz