7 sierpnia 2011

VOCALOID, Miku's "Fate - Unmei no Tobira -"


"Fatum -Wrota Przeznaczenia- "/ "Fatum:Odrodzenie"
Wykonawca: Miku/KAITO, Kagamine Len (w sukience, znowu) i Gakupo Kamui
Ans. Ciel



"Wrota Przeznaczenia" to wersja Miku. Oba utwory mają taką samą melodię i słowa, tylko innych wykonawców.

***

kirisakareta aka no sekai
barabara ni natta hahen
hiroi atsumete nokoru no wa
munashisa dake namida afureru

koko ni mou anata wa inai
ikiteiru imi wo motanai
atama no naka de ano koe ga
nando mo watashi wo yondeiru

douzo watashi mo sochira he
tsurete itte kudasai
au koto ga yurusarenai no nara
kono mama atokata mo naku ochite shimaitai

eien ni kanau koto nantenai
negai wa zankoku ni kiete iku
watashi ni batsu atae te kudasai
nani mo shirazu shitagatte ita

ryoute ni nokoru kanshoku wo omoidashite
tsumi no ishiki ni torawarete
nukedasu koto sae mo mou dekinai

tobira ga hirakareta toki kara
hajimatte ita unmei
nogareru koto no dekinai
kono shimei ni shitagau dake

nan nen mo kinjirareta
ima tokihanachi ao no sekai he michibikare

douka watashi wo achira he
tsurete itte kudasai
nani mo hoka ni iranai kara
kono mama aoi jiyuu kudasai

tobira wo akeru no wa jibun no kokoro dake shitteiru
unmei wo kirihiraite
mirai no jiyuu shu ni suru no

***

Szkarłatny świat został rozerwany
I zmieniony w porozrzucane skrawki
Podnoszę te fragmenty, ale poza pustką
Nie zyskuję nic; zalewam się łzami

Nie ma cię już;
A razem z tobą przepadł sens mojej egzystencji
Głos rozlegający się w głowie
Woła i woła bez ustanku

Proszę, zabierz mnie
Ze sobą
Jeśli nasze spotkanie to niewybaczalny grzech,
Zniknijmy nie pozostawiając za sobą najmniejszego śladu

Żadne spełnione życzenie nie będzie trwało wiecznie;
Moje na przykład brutalnie rozpływa mi się porzed oczami
Błagam, nie każ mnie
Nieświadomy konsekwencji wybrałem posłuszeństwo

W dłoniach rozpamiętuję twój dotyk;
Moim więzieniem jest świadomość popełnionego grzechu
Stąd nie ma ucieczki

Gdy otworzyły się łzy,
Także trybiki mojego przeznaczenia zaczęły się kręcić
Nie da się mu uciec,
Jedyne co mogę to oddać się fatum

Po wielu latach zniewolenia
Nareszcie jestem wolny, prowadzony ku błękitnemu światu

Proszę, zabierz mnie
Ze sobą do tego odległego kraju
Niczego mi więcej nie potrzeba
Poza błękitną wolnością: podaruj mi ją

Jedynie moje serce naprawdę wie,
Co może otworzyć te drzwi
Przecinam na dwoje przeznaczenie i otwieram drzwi;
Od mojej przyszłej wolności dzieli mnie już tylko krok

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz