10 grudnia 2012

Kemono no Souja Erin, OP "Shizuku"


"Łza"
Wykonawca: Sukima Switch
English&Romaji: Deciphered Melody
Ans. Ray-chan



Wraz z tobą straciłem i skrzydła...
Wspomnienie lotu wyryło się głęboko w mej pamięci i nigdy już nie zniknie

Księżyc wschodzi znad wzgórzy prowadząc ze sobą Świetliki,
Dni spędzone bezczynnie kończą się, a ja nie podsumowuję ich ani słowem

Świat nie potrzebuje mnie, by dalej się kręcić...
Ale bez ciebie... nigdy nie nastałby dla mnie brzask...

Tarzam się w gęstej trawie, zasypiam głęboko w lesie;
Tyle razy się kłociliśmy lecz zawsze za wszystko i dla nadchodzących dni...
Po to, by zmierzyć się z przyszłością

Wraz z tobą straciłem i skrzydła...
Wspomnienie lotu wyryło się głęboko w mej pamięci i nigdy już nie zniknie

Jedyna jedyna myśl - by sprowadzić cię z powrotem,
Ale wygląda na to, że ciebie Mroczny Prąd Czasu nie porwał

Nie istnieją żadne wspomnienia, o których moglibyśmy porozmawiać albo które by nas łączyły...
Ty nie zobaczysz już tej opuszczonej łzy...
Oto płynie moja ostatnia łza...

Nagle mrok nocy rozprasza się, a światło rozbiega się po niebie;
Nie mogłem dłużej powstrzymywać powiek więc otworzyłem oczy - byłaś tam ty

Nie potrzeba mi już utraconych skrzydeł,
Świeżutkie nowe słońce świeci teraz dla nas

Od teraz będziemy pewnie stawiali kroki na tej Ziemi...
Objęci zmierzamy ku jutrzejszemu dniu

***

senaka ni atta tsubasa wa kimi to tomo ni nakushita
tobeta koro no kioku wa surikizu no you ni wa kietekurenai

tsuki ga oka o yuku yakouchuu o hikitsurete
tezukazu no ichinichi ga nani mo iwazu ni owatteiku

boku ga inakute mo chikyuu wa mawaritsuzukeru
kimi ga inai nara boku no asa wa mou yattekonai

kusamura de korogemawatte mori no oku de nemutta
nando ka arasoi mo shita kedo sore wa subete eien no tame
mirai no mukou e yuku tame

sennaka ni atta tsubasa wa kimi to tomo ni nakushita
tobeta koro no kioku wa surikizu no you ni wa kietekurenai

kimi o torimodosu sore bakari kangaeteita
toki no dakuryuu ni oshinagasareteshimawanu yo

omoide wa nani mo kataranai sugaritsuku ate mo nai
nokotta namida wa ato sukoshi kitto kimi ni wa todokanai
saigo no shizuku ga ochiteiku

totsuzen yoru ga hajiketa hikari ga sora ni tobichitta
tamarazu tojita mabuta o akeru to soko ni kimi ga ita

senaka ni atta tsubasa wa ima ya mou hitsuyou nai
araitate no taiyou ga bokura o yasashiku terashiteiru

kore kara wa daichi o fumishimete
kimi o daite aruiteyukou

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz