15 grudnia 2012

PSYCHO-PASS, ED1 "Namae no Nai Kaibutsu"


"Potwór bez Imienia"
Wykonawca: Egoist
Słowa, kompozycja, aranżacja: ryo
English & Romaji: Atashi
Ans. Black_Butterfly


Baśń
Chyba zdechła chwilę temu;
Ceglaste szpitalne ściany nie odbiją dzięki mnie ani jednej czystej nuty
W noc skrytą we mgle - wyjdź, szkarłatny księżycu!
Hej, spójrz na mnie:
Nie odwracaj wzroku

Za czarnymi kratami -
Tam się urodziłam
Idź, podaj cenę swej złośliwości
Cóż, ja ci dam sprawiedliwość
Skoro tak strasznie jej pragniesz;
Zniszcz zanim sam zostaniesz zniszczony
Zapłacę cenę mojej karmy
I pójdę za tobą, potworze bez imienia

W uszach mi dzwoni
Od głośnego grzechotu kolczastego drutu,
Przez to nie potrafię przypomnieć sobie melodii z tamtego dnia;
Deszcz ciągle pada
I niczego nie widzę;
Hej, patrz jak urósł

Spraw, by spadł z nieba czarny deszcz,
Bo mnie tu nie chcą
I coś we mnie pękło, histeryzuję na oczach
Moich kochanych obserwatorów, tak samo winnych jak i ja
Cóż, trenuj tą swoją sprawiedliwość
Pielęgnując ranę nie do zasklepienia;
Zaakceptuję moje ciało
I pójdę za tobą, potworze bez imienia

Ach,
To Bóg i jego bajania o prawdziwym świecie

Za czarnymi kratami -
Tam się urodziłam
Idź, podaj cenę swej złośliwości
Cóż, ja ci dam sprawiedliwość
Skoro tak strasznie jej pragniesz;
Zniszcz zanim sam zostaniesz zniszczony
Zapłacę cenę mojej karmy,
A ty odbądź swoją karę, potworze bez imienia

Spraw, by spadł z nieba czarny deszcz,
Bo mnie tu nie chcą
I coś we mnie pękło, histeryzuję na oczach
Moich kochanych obserwatorów, tak samo winnych jak i ja
Cóż, trenuj tą swoją sprawiedliwość
Pielęgnując ranę nie do zasklepienia;
Zaakceptuję moje ciało
I pójdę za tobą, potworze bez imienia

***

Feariiteeru wa
Sakki shinda mitai
Renga no byoutou de umaku utaenakute
Kiri ni kemuru yoru   ukabe akai tsuki
Hora mite   watashi o
Me o sorasanaide

Kuroi tetsugoushi no naka de
Watashi wa umarete kitan da
Akui no daishou o negae
Nozomu ga mama ni omae ni
Saa ataeyou seigi o
Kowashite   kowasareru mae ni
Inga no daishou o harai
Tomo ni yukou   namae no nai kaibutsu

Miminari ga shiteru
Tetsujoumou urusaku tte
Omoidasenai no   ano hi no senritsu
Ame wa mada yamanai
Nanni mo mienai no
Hora mite   konna ni ookiku natta no

Kuroi ame   furase kono sora
Watashi wa nozomarenai mono
Hibiwareta noirooze
Aisu douzai no boukansha-tachi ni
Saa ima furue seigi o
Kesenai kizu o dakishimete
Kono karada o ukeire
Tomo ni yukou   namae no nai kaibutsu

Aa
Kami wa tsugeru   shin no sekai o

Kuroi tetsugoushi no naka de
Watashi wa umarete kitan da
Akui no daishou o negae
Nozomu ga mama ni omae ni
Saa ataeyou seigi o
Kowashite   kowasareru mae ni
Inga no daishou o harai
Mukui yo   na mo naki kaibutsu

Kuroi ame   furase kono sora
Watashi wa nozomarenai mono
Hibiwareta noirooze
Aisu douzai no boukansha-tachi ni
Saa ima furue seigi o
Kesenai kizu o dakishimete
Kono karada o ukeire
Tomo ni yukou   namae no nai kaibutsu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz