6 lutego 2012

Bleach, IM Mayuri "Not Perfect is GOoD"


"Brak Perfekcji jest Boski"
Wykonanie: Ryuusei Nakao jako Kurotsuchi Mayuri
Romaji: leopardcolony
Angielskie tłumaczenie: ledelichiban


Na razie nie mam lepszego pomysłu na tytuł. Mam nadzieję, że mnie oświeci. A co mamy natenczas?
Not Perfect is Good - Brak Perfekcji jest w Porządku
Not Perfect is GOD - Bóg Nie jest Perfekcyjny/Brak Perfekcji to Bóg. Go figure.

***

Kitai Kiseki Kirei Kikai
Umare Kuware Koeru chishiki
Yoku no taga ga hazure kireta
Kami no shiya ga kono me mieru

Hara no suita Hana ni tsuita
Subete shire do saki wa hatezu

"Naze?"...Hibiku
"Naze?"...Kyou mo
Kuufuku no koe da

"Naze?"...Hibiku
"Naze?"...Kyou mo
Owari no nai hodo

Chiri tsuzuke Ue tsuzuke
Aa...Subarashii

***

Spodziewaj się cudów po moich maszynach
Wiedza to coś co nabywamy
Moja nadzieja nie wie co to chciwość
Spójrz na to z punktu widzenia Boga

Wszedłem do pustego pokoju
Wiedząc już wszystko

"Dlaczego?"...Powtarzające się dźwięki
"Dlaczego?"...Dziś
Głos żąda więcej

"Dlaczego?"...Dźwięki
"Dlaczego?"...Dziś
Nie kończą się nigdy

Chciwość nie zna końca
Ach...wspaniale...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz