6 lutego 2012

Sailor Moon, IM Michiru/Neptune "Unmei wa Utsukushiku"

"Przeznaczenie tak pięknie..."
Wykonawca: Katsui Masako jako Kaiou Michiru/Sailor Neptune
Słowa: Shiramine Mitsuko
Kompozycja: Tsuno Gouji
Aranżacja: Kyouta Seiichi
Romaji/angielskie tłumaczenie: SailorMusic.net/Alex Glover

Saisho ni mitsumeta ano toki kaze no kaori ga shita
Natsukashii egao
Fushigi na chikara ni yobarete meguriaeta imi ni
Kidzuite hayaku hiroi sora no shita zutto sagashiteta
Atsui anata no hitomi wo

Kono unmei wa utsukushiku
Watashi no namida wo kagayakaseru kara
Donna omoide ga hikitomete mo
Mou nido to furimukanai sonna ki ga shita

Anata ni nobashita yubisaki fukai yami no iro ni
Somerarete yuku no
Tsumetai arashi ni mezameru tooi yume ga itsuka
Honto ni natte mo
Eranda subete wo shinjiru koto ga
Asu wo kaeteku chikara ne

Kono unmei wa uruwashiku
Watashi no suhada wo kagayakaseru kara
Donna kanashimi ga oshiyosete mo
Mou nido to kizu tsukanai anata ga ireba

Kono unmei wa utsukushiku
Watashi no namida wo kagayakaseru kara
Donna omoide ga hikitomete mo
Mou nido to furimukanai sonna ki ga shita

Donna kanashimi ga oshiyosete mo
Mou nido to kizu tsukanai anata ga ireba

Anata ga ireba anata ga ireba

***

Gdy pierwszy raz cię ujrzałam, powietrze wypełniła woń wiatru
Ten kochany uśmiech...
Dziwna siła podyktowała nam to spotkanie; uświadomiwszy sobie
Jego znaczenie, wyruszyłam pod niezmierzone niebo w poszukiwaniu
Ciepłego wyrazu twych oczu

Ponieważ to przeznaczenie tak pięknie
Dodaje mym łzom blasku
Bez względu na rodzaj wspomnień, które pozwolono by mi zachować,
Miałam przeczucie, że tym razem nie odwrócę wzroku

Koniuszek mego palca wyciągnięty w twoją stronę pokrywa się
Głębokim kolorem ciemności
Nawet jeśli mój odległy spełnieniu sen o pobudce w otoczeniu lodowatej zawieruchy
Stanie się jawą,
Dzięki wierze we własny wybór
Zdobędę siłę zdolną zmienić nadchodzący dzień

Ponieważ to przeznaczenie tak wspaniale
Dodaje mej skórze blasku
Nieważne jakie troski zastąpią mi drogę,
Nie sprawią mi one bólu tak długo jak będę miała ciebie

Ponieważ to przeznaczenie tak pięknie
Dodaje mym łzom blasku
Nieważne jakie troski zastąpią mi drogę,
Nie sprawią mi one bólu tak długo jak będę miała ciebie

Tak długo jak będę miała ciebie, tak długo jak będę miała ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz