11 lutego 2012

Fairy Tail, ED5 "HOLY SHINE"


"ŚWIĘTY BLASK"
Wykonawca: Daisy x Daisy
Romaji et angielskie tłumaczenie: Deciphered Melody
Ans. Mitsuki-chan


ima KIMI ni tsutaetai
tsunagatta kokoro ga aru koto

aruki dashita yume wo hanasanu you dakishimete
mune no oku ni himeta kizuato ni wa todokanai omoi

furueta ashioto furikaerazu
ashita ni ippo aruki dashite

ima KIMI ni tsutaetai
daijoubu kono te wo nigitte
kokokara mata hajimeyou
nandomo negau ano mirai he

itsuka fureta omoi tonari ni mada kanjiteta
koborete yuku kokoro ano toki ni wa kidzukanai namida

mitsuketa kakera wa ookina kibou
onaji mirai wo misete ageru

ima KIMI ni tsutaetai
hanaretemo kizuna wasurenai
muki atta hikari he to
aruki hajimeta kono jiyuu ni

sou bokura ga ima kokoni iru wake wo

sagashite meguriau
sou tonari de warau KIMI no hitomi ni kotae wo mitsuketa

ima KIMI ni tsutaetai
afureteku omoi todoku made
ikutsumo nagashita yume
tsukami hajimeru ano ashita wo

ima KIMI ni tsutaetai
daijoubu kono te wo nigitte
kokokara mata hajimeyou
nandomo negau ano mirai he

***

Chcę ci powiedzieć
O więzi łączącej moje serce z twoim

W ramiona chwytam moje nowe marzenie i zamierzam puścić,
Głęboko w sercu skrywam blizny noszące w sobie uczucia, których nigdy nie poznasz

Zanim zdecyduję się zawrócić, stawiam pierwszy drżący krok
Na drodze do jutra

Chcę ci powiedzieć
Że to nic, po prostu chwyć moją dłoń
Zacznijmy od nowa, z tego miejsca
I wyruszmy w przyszłość, której tak pragnęliśmy

Dzielone z tobą uczucia... ciągle wyczuwam je wokół siebie
Tamtego dnia z mojego serca wylał się potok łez, nawet ich nie zauważyłam

Znalazłam malutki odłamek, którzy z miejsca napełnił mnie wielką nadzieją,
Udowodnię ci, że przeznaczona nam jedna przyszłość

Chcę ci powiedzieć,
Że nawet bez ciebie obok mnie nie zapomnę o naszej więzi
Zwróciliśmy się twarzą do światła
I zrobiliśmy krok ku wolności

Szukaliśmy powodu, dla którego tu jesteśmy
I wpadliśmy na siebie
Wybuchnęliśmy gromkim śmiechem i w twoich oczach ujrzałam dla siebie odpowiedź

Chcę do ciebie mówić
Tak długo aż wszystkie te uczucia przepłyną z mojego serca do twojego
Te wszystkie marzenia, na których dotąd dryfowałam,
Zaczęły podbijać przyszłość

Chcę ci powiedzieć
Że to nic, po prostu chwyć moją dłoń
Zacznijmy od nowa, z tego miejsca
I wyruszmy w przyszłość, której tak pragnęliśmy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz