10 października 2009

Axis Powers Hetalia, ED "Marukaite Chikyuu" ver. Russia


Tytuł: Marukaite Chikyuu (Narysuj kółko - to Ziemia)
Wykonawca: Yasuhiro Takato jako Rosja


Jako entuzjastka języka rosyjskiego cyrylicy ruszyć nie dam!


nee nee папа водка wo choudai
nee nee мама nee nee мама
mukashi ni tabeta пирожки no
ano aji ga wasureranainda~

Marukaite Chikyuu,
Marukaite Chikyuu,
Marukaite Chikyuu, boku wa Roshia!

Marukaite Chikyuu,
jitto mite кол-кол-кол
Hyottoshite Chikyuu, boku wa Roshia

Aa, hitofude de, mieru subarashii sekai

Shibiria no fuyu wa gokkan no hyoutenka!
"Boku, zutto samui toko ni ita kara, minami no umi ni akogarerunda~"

Marukaite Chikyuu,
Marukaite Chikyuu
Marukaite Chikyuu, boku wa Roshia!

Marukaite Chikyuu,
HAttoshite Chikyuu,
Funzori kaette Chikyuu, boku wa Roshia!

Aa, yakianari ga matenai shiawase no reshipi
(Doki-doki surun da~!)
niyomimi tsurarete odoridasu matabyoushika

Nee Nee брат kuazu wo choudai
Tsuide ni сестра kroshka ni shite?
sou дедушка heiwa ga ichiban
hai hai малыш ("yonda...?")
Nee Nee папа борщ mo choudai
Nee Nee мама, Nee nee мама
mukashi ni tabeta пирожки no
ano aji ga wasureranainda~

tabia no rokume wa kuroii kudasai

Marukaite Chikyuu,
Marukaite Chikyuu,
Marukaite Chikyuu, boku wa Roshia! Fufu!

Aa, hitofude de, mieru subarashii sekai

koudai na tachi wo odaime no shibiria tetsutou!

Aa, sekaijuu ni nemuru shiawase no reshipi
makura hazu shite himawari wo sagasu no sa!

***

Hej, hej Tato, daj mi wódki
Hej, hej Mamo, hej, hej Mamo
Nie mogę zapomnieć smaku
Tych pierożków*, których jadłem wczoraj!

Narysuj kółko - to Ziemia,
Narysuj kółko - to Ziemia,
Narysuj kółko - to Ziemia, jestem Rosja!

Narysuj kółko - to Ziemia,
Dobrze się przyjrzyj... Kolkolkol
Nagle to Ziemia, jestem Rosja!

Ach, jaki wspaniały świat można zobaczyć za tylko jednym pociągnięciem pędzla!

Zima na Syberii jest naprawdę zimna, poniżej zera!
„Zawsze mieszkałem w zimnym miejscu, dlatego zawsze pragnąłem południowych mórz”

Narysuj kółko - to Ziemia,
Narysuj kółko - to Ziemia,
Narysuj kółko - to Ziemia, jestem Rosja!

Narysuj kółko - to Ziemia,
Cofnij się - to Ziemia,
Podnieś głowę - to Ziemia, jestem Rosja!

Ach, przepis na szczęście przez który nie mogę doczekać się aż jedzenie będzie gotowe
(„Jestem taki podekscytowany!”)
Wraz z pięknym zapachem, matrioszka tańczy!

Hej, hej Bracie daj mi trochę kwasu chlebowego
A ty Siostro, dodaj go do okoroszki**
Tak Dziadku, pokój jest najważniejszy!
Tak, tak Maluszku ("Wzywałeś...?")
Hej, hej Tato, daj mi też trochę barszczu
Hej, hej Mamo, hej, hej Mamo
Nie mogę zapomnieć smaku
Tych pierożków, których jadłem wczoraj!

Kawior inaczej nazywa się czarną ikrą!

Narysuj kółko - to Ziemia,
Narysuj kółko - to Ziemia,
Narysuj kółko - to Ziemia, jestem Rosja! Fufu!

Ach, jaki wspaniały świat można zobaczyć za tylko jednym pociągnięciem pędzla!

Kolej transsyberyjska przecina mój ogromny kraj!

Ach, na świecie śpi gdzieś przepis na radość!
Zdejmę szalik i poszukam słoneczników!

***
* Jestem czepialska i kocham pierogi ruskie więc się przyczepię. Pierogi ogólnie pochodzą z Chin. Są popularne wśród większości krajów słowiańskich. A pierogi ruskie są pomysłem polski-ukraińskim. To nie fair, że Ivan je dostał!!!
** Zupa przyrządzana z żółtek, musztardy, kwasu chlebowego, ogórków, zieleniny oraz z pieczonej cielęciny i szynki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz