9 października 2009

Code Geass, ED "Mosaic Kakera"


"Fragmenty Mozaiki"
Wykonawca: Sunset Swish
Dla: Mleko
(Umm... Lepiej późno niż wcale.)


MOZAIKU kakera hitotsu hitotsu tsunagi awasete egaite yuku
anata ga kureta deai to wakare mo

konna hazu ja nai sou omotte nemuri
mezamereba itsumo no kawaranai karamawari
imi mo naku kurikaeshi

MOZAIKU kakera hiroi atsumeteta umaku ikiru tame no sube
ibitsu na sore ga utsukushiku mieta n da
tsuyogari nagara tsumazuki nagara erabinuita michi no ue de
hagare ochite wa umaranai kakera

sorezore no iji o shikitsumeta sekai
dare ni mo yuzurenai mono ga aru hazu na no ni
irodori o ki ni shiteru

MOZAIKU kakera samazama na iro ya katachi ni miserarenagara
nozomisugiteta wakage no itari yo
kokoro no sukima ai no semento o shinjite wa nagashikonde
keshite tokeau koto no nai kakera

kontorasuto ga kirei da kara gyaku ni dekoboko de ii
nan to naku junban o mattenaide jibun nari no kotae o mitsukeyou

MOZAIKU kakera azayaka ni utsusu kako no uso mo ayamachi mo
keshite shimaitai to omoeba omou hodo
kurikaereba soko ni aru sutaato rain mada susun ja inai
mou ichido yume o hiroiatsumete miyou
MOZAIKU kakera hitotsu hitotsu tsunagiawasete egaite yuku
anata ga kureta deai to wakare mo

***

Jeden za drugim, złączam i zarysowuję fragmenty mozaiki
Oraz spotkania i rozstania które mi dałaś

"Nie powinno tak być" śpię myśląc tak
A gdy się budzę, moje zwykłe, niezmienne i bezowocne starania
Bezsensownie się powtarzają

"Sposób, jak dobrze żyć" który zgromadziłem we fragmentach mozaiki
Był zniekształcony, lecz wydawał się być pięknym
Gdy blefuję, gdy potykam się na drodze, której zdecydowałem się trzymać do końca
Fragmenty odklejają się i spadają, lecz nie zostaną pogrzebane

W świecie, który określił odpowiednie siły charakteru
Nawet jeśli powinno być tu coś, czego nie mogę nikomu ustąpić
Martwię się o pozory

Gdy byłem oczarowany rozmaitymi kolorami i kształtami fragmentów mozaiki
Oczekiwałem zbyt dużo dla "potrzeb młodości"
W szczelinie mego serca wierzę w cement miłości, który wylewa się
Na fragmenty, które nigdy by się nie złączyły

Ponieważ kontrast jest piękny, jest dobrze, jeśli będzie nierównomierny
W jakiś sposób, bez czekania na swoją kolej, znajdę rozwiązanie, jak stać się sobą

Fragmenty mozaiki żywo odbijają kłamstwa i pomyłki mojej przeszłości
Im więcej o nich myślę, tym bardziej chcę je wymazać
Jeśli się powtórzą, nie posunę się z linii startu
Jeden za drugim, przyłączam i zarysowuję fragmenty mozaiki
I spotkania oraz rozstania które mi dałaś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz