11 października 2009

Gintama ED7 "Signal"








Tytuł: Sygnał
Wykonawca:Kelun
Dla: Ani

aa nando demo sakebu yo
kimi no namae wo todoku made
kokoro no hari wo mawase

nagareteku machi de oitekebori no kokoro
yuuki no kakera wo itsu no ma ni nakushiteta
bokura deau toki made
hitori de wa karete shimau nara

aa nando demo sakebu yo
kimi no namae wo todoku made
kokoro no hari wo mawase

hare wataru sora wa sunda kokoro no iro to
kimi wa naiteiru you na egao de sotto
tereta you ni iu ku kedo
kimi koso ga kokoro sono mono

aa nando demo utau yo
kimi wo kokoro wo mamoru uta wo
saa ima koko e oide

kui ni sabishisa ga asou toki ni wa
wasurenaide hoshii kono MELODY ga
kimi no soba de narihibiteiru koto

aa nando demo okuru yo
ima wo ikiteiru SIGNAL wo
kono inochi hateru made

saa nando demo korondatte
yuku yo mo ga iteta ano koro no
kokoro no kane wo narase


***

Aa~, będę cię wołał,aż mnie usłyszysz
Więc niech kompas mego serca wskaże inny kierunek

Zostawiłem me serce w pływającym mieście
Po drodze straciłem całą swą odwagę
Kiedy jestem sam to powoli więdnę aż do naszego następnego spotkania

Aa~,więc będę krzyczał twoje imię, aż mnie usłyszysz
Więc niech kompas mego serca wskaże inny kierunek

Idę przez słonecznie niebo, kolory mego serca stają się jaskrawsze
Uśmiechasz się lekko nawet mimo płaczu
Choć brzmi to trochę głupio to tylko ty jesteś w moim sercu

Aa~, w każdej chwili zaśpiewam
Jesteś pieśnią, która chroni me serce
Więc chodź tu, blisko

W chwilach, gdy dogania mnie samotność nie chcę tego zapomnieć - melodii usłyszanej przy tobie

Aa~, będę żył dalej
To sygnał, że istnieję, zniknie gdy umrę

Chodź...Podniosę się zawsze, nawet, gdy będzie źle
Uderz w dzwon mego serca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz