1 października 2009

Umineko No Naku Koro Ni, ED "la divina tragedia ~Makyoku~"

Tytuł : Boska tragedia
Wokal: JIMANG

Kono yoru ga owari ware wa nani o motomu

Tsuioku wa zankoku ni azawarau wa…

Yami o kirisaku Oh Desire kobamu nakare itoshii hito yo
Ikeru basho naki Oh My Prayers saigo no utage yo
Yami o hikisaku Oh Desire kanaetamae itoshii hito yo
Yurusarenaki Oh Desire sacrifice a sheep to a god

Kono yume ga owari unu wa nani o omou
Awaremi no uta sagesumi no bishou
Tsuisou wa eien ni meguru dake

Yami o agameru Oh Desire kobamu nakare itoshii hito yo
Ikeru basho naki Oh My Soul kiseki no utage yo
Yami ni ononoku Oh Desire sagashitamae itoshii hito yo
Akiramenaki Oh Desire sacrifice a sheep to a god

Saa shinpi no jouju sa

Yami o kirisaku Oh Desire naku koto nakare itoshii hito yo
Ikeru basho naki the Man of Sorrows chikai no utage o
Yami o mederu Oh Desire aragaitamae itoshii hito yo
Dare ga…tame no Oh Desire sacrifice a sheep to a god

***

Noc się kończy, a ja czego szukam?
Moje wspomnienia naśmiewają się ze mnie

Kochana, nie odrzucaj pragnienia zniszczenia ciemności
Me pragnienie nie ma jak zniknąć, na tym ostatnim, szalonym bankiecie
Och, mój kochany demonie, niech pragnienie wyszarpie mi serce
Zakazane pragnienie, dziś dam ci tych głupców

Sen się kończy, a ja o czym myślę?
Poezja współczucia, uśmiech sadysty
Wspomnienia wracają do mnie bez końca

Przepiękna, nie odrzucaj pragnienia wiary w cuda
Me pragnienie nie ma gdzie iść na tym wspaniałym szalonym bankiecie
Och, kochane dziecię, niech pragnienie sprawi,że zadrżysz
Wieczne pragnienie, dziś dam ci tą przynętę

To tak tajemnicze osiągnięcie

Ma piękna ofiaro, nie łkaj przez pragnienie zniszczenia piekła
Me pragnienie nie ma gdzie żyć na tym obiecanym szalonym bankiecie
Och, kochana przyszłości, oprzyj się pragnieniu by pokochać rozpacz
Pragnienie... kogo? Dziś dam ci tą nagrodę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz