11 października 2009

Suzumiya Haruhi no Yuuutsu, OP3 "Super Driver"


Wykonawca: Aya Hirano
Nie przetłumaczyłam określenia "Super Driver". Przyznam się, że nie chcę ryzykować głupim określeniem.



Day by day
unzari da yo ne dakara
doudou to kotowacchau KIMI ni nari na yo

Oh my boy
KIPPARI shinakya uso ni
tsukiatterarenai yo semai sekai de

jibun de mitsuketa myself
suki ni natte touzen
kudaranai yarikata kette
subete wa atashi ga kimeru

(I say, I say my heaven)

Super Driver tosshin makasete
nantettatte zenshin
fukanou (Don’t you stop me)
tobikoete Take it easy, Go!!
daishouri tte doukan mochiron
dou natta tte kaikan
hanseikai (Get back to wild)
sore yori saa isoide yo

are mo kore mo mitaiken itsu datte TOTSUZEN
maru de maru de mikeiken sore ga doushita no

Up side down
TONDE MO kachikan dakedo
monmon to kangaeta jibun tte ERAI

On my own
chanto mukiau me da yo
tekitou ni nareatte damasarenai wa

hitori o kowagaru nonsense
dare mo chotto samishii
omoshiroi sakusenren tte
egao no atashi ga saikou

(You should, you should Be quiet!)

noutenki na sekkin shikakete
akichatta n da saikin
fujiyuu (We born to now)
furikitte Yes, Laid on joke!!
daihakken ni banzai shitai ne
dekichattara bannou
souzouron (No more no fake)
tokui yo ooi yaru kara ne

sore to kore wa yume ja nai naze katte DOKIDOKI
moyuru moyuru yume mitai hontou ni shimashou
sore to kore wa yume ja nai naze katte KURAKURA
moyuru moyuru yume mitai saa ne dou daro ne
(kouseiin Dancin’ shakin’ hip soudouin Moovin’ makin’ stage)

Super Driver tosshin makasete
nantettatte zenshin
fukanou (Don’t you stop me)
tobikoete Take it eazy, Go!!
daishouri tte doukan mochiron
dou natta tte kaikan
hanseikai (Get back to wild)
sore yori saa isoide yo

Super Driver chousen suru no yo
Feel it, feel it speed up
fujiyuu (We born to now)
furikitte Yes,Laid on joke!!
daihakken ni banzai shitai ne
dekichattara bannou
souzouron (No more no fake)
tokui yo ooi yaru kara ne

are mo kore mo mitaiken itsu datte MURIYARI
maru de maru de mikeiken kore kara shimashou
are mo kore mo mitaiken itsu datte TOTSUZEN
maru de maru de mikeiken sore ga doushita no
(ikkaisen Funky rookie game kyakukaiten Honky tonky head)

***

Każdy dzień*
Jest pełen nudy, dlatego
Bądź tym, który z odwagą powie "nie"!

Och, mój chłopcze
Bądźmy szczerzy:
Nie pokonamy kłamstw małego świata

Sama cię odnalazłam;
To normalne, że spotykam takich jak ty
Zapomnij o swoich bezsensownych wartościach
Ja wszystko ustalę!

Mówię, mówię, że to moje niebo!

Super Driver, szarżę pozostaw mnie
Będziemy przeć do przodu bez względu na wszystko
"Niemożliwe!" (Nie próbuj mnie zatrzymać!)
Skacz! Wyluzuj - naprzód!!
Wspaniałe zwycięstwo, mówisz? Oczywiście, że tak
Jak było? Przyjemnie
"Krytyka?" (powróć do szaleństwa!)
Nieważne, dalej, pośpiesz się!

Nie robiłam jeszcze tego i tamtego - w tym zawsze będę gwałtowna
Jestem kompletnie, kompletnie niedoświadczona - co w tym złego?

Do góry nogami;
Te wartości są bez sensu,
Ale myślałam o nich bez końca - jestem nadzwyczajna!

Samodzielnie
Należycie spojrzę w te oczy
Ten pojedynek jest tego wart, nic mnie nie zaskoczy

Strach przed samotnością: co za głupstwo!
Każdy jest troszeczkę samotny
Trenuję, by poznać ciekawe strategie
Uśmiechnięta ja jest niepokonana!

Powinieneś, Powinieneś siedzieć cicho!

Zacznij się wyluzowywać!
Ostatnio często się męczę
"Nieprzyjemnie mi!" (Urodziliśmy się dla tej chwili)
Otrząśnij się - tak, skup się na żartach!
Chcę świętować to genialne odkrycie
Jeśli damy radę - mogę wszystko
"Wymyślona teoria?" (O nie, już nie!)
To moja specjalność! Dalej, nic nas nie powstrzyma!

To wszystko to nie sen; dlaczego moje serce tak mocno bije?
Drżę, drżę tak jakbym śniła: no naprawdę zaraz zacznę!
To wszystko to nie sen; dlaczego tak kręci mi się w głowie?
Drżę, drżę tak jakbym śniła; no, jak to jest?
(Członkowie klubu tańczą, ruszają bioderkami**, ogólna mobilizacja - ruszamy, tworzymy scenę)

Super Driver, szarżę pozostaw mnie
Będziemy przeć do przodu bez względu na wszystko
"Niemożliwe!" (Nie próbuj mnie zatrzymać!)
Skacz! Wyluzuj - naprzód!!
Wspaniałe zwycięstwo, mówisz? Oczywiście, że tak
Jak było? Przyjemnie
"Krytyka?" (powróć do szaleństwa!)
Nieważne, dalej, pośpiesz się!

Super Driver, wyzywam cię!
Poczuj to, poczuj, przyśpiesz!
"Nieprzyjemnie mi!" (Urodziliśmy się dla tej chwili)
Otrząśnij się - tak, skup się na żartach!
Chcę świętować to genialne odkrycie
Jeśli damy radę - mogę wszystko
"Wymyślona teoria?" (O nie, już nie!)
To moja specjalność! Dalej, nic nas nie powstrzyma!

Nie robiłam jeszcze tego i tamtego - tu zawsze będę się zmuszać
Jestem kompletnie, kompletnie niedoświadczona i od tego zacznę
Nie robiłam jeszcze tego i tamtego - w tym zawsze będę gwałtowna
Jestem kompletnie, kompletnie niedoświadczona - co w tym złego?
(Pierwsza runda, funky prosta gra, odparowanie, głowa pełna hałasu***)

* dosł. "dzień po dniu"
** prawdziwy Król Julian tam stał.
*** honky-tonk to określenie taniego i hałaśliwego baru albo nocnego klubu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz