28 września 2011

Fairy Tail, OP8 "The Rock City Boy"


"Chłopak z Rockowa"
Wykonawca: Jamil
Ans. Mitsuki-chan



Chotto yogoreta suutsukeesu wo motte
nani mo shirazu ni sora kara orita
Chizu no mukou, koko ni sanjou
Yume ni mita akogare no basho

Yea Yea Yea (Yea Yea Yea)
The Rock City Boy (The Rock City Boy)
Yea Yea Yea (Yea Yea Yea)
The Rock City Boy (The Rock City Boy)

Oh baby janjan kabe norikoeyou with my guitar,
todoku made oh yeah utaou
Just music sore dakede, kimi ni sasageru yo oh yeah
Maji de kyoutsuu-ten no hou ga ooi n chau no? with my guitar
Sagashinagara yea utaou, just love tada sore dakede,
oikake be free?! my perfect dream!

I wanna believe the singing on beat
most recently is like recess for me
pretty pretty please, no birds and the bees
but ecstasy with extra cheese
rhyming rhino sounding like bono
all smacked up with a black jack bottle
When I say "ho" you say "hey", nani itteru ka wakaranai yo ne?!

Let me tell a little story about someone
hanasu no wa anmari umaku wa nai
Soredemo saundo ni awaseruto
aratana sekai ga mieru yo

Yea Yea Yea (Yea Yea Yea)
The Rock City Boy (The Rock City Boy)
Yea Yea Yea (Yea Yea Yea)
The Rock City Boy (The Rock City Boy)

Music can save the world, maybe kotoba wa iranai
kuchizusami la la utaou, tsutaetai what else can I say
egao ni nareru yo ne oh yeah
tokuni setsumei nante iranai with my guitar
kanjiru mama ni yea sakebou
By myself soredemo ii
volume agete mi? My japanese dream

Yea Yea Yea
The Rock City Boy
Yea Yea Yea
The Rock City Boy (boy boy boy)

Ne teru toki mo, oki teru toki mo
yume wo mikata ni shiyo yo Yeah!

Oh baby janjan kabe norikoeyou with my guitar,
todoku made oh yeah utaou
Just music sore dakede, kimi ni sasageru yo oh yeah
Maji de kyoutsuu-ten no hou ga ooi n chau no? with my guitar
Sagashinagara yea utaou, Just love tada sore dakede,
oikake be free?!

Butcha ke doko ni iru toki mo issho-sa with my guitar
oto to egao sae areba, just feel tsuujite nda yo ne
so let's all be free

Dream scheme whatever means
be be with certainty
unbelieveable unconceiveable
say it all to make you fall
Back to the basics far from the states
never parted finish where we started
rock city boy two rocks in my loin
just a man with a plan to make pretty noise
Run run running for something
governor mayor save that for later
far from home on my own
found out the hardest where the heart is
Moral of the story is go for the glory
forget the boundaries borders are nonsense
When I say "no" you say "way", nani itteru ka wakaranai yo ne?!

Yappari nani itteru ka wakaranai yo ne

***

Ja i moja skromna brudna walizka
Zstąpiliśmy z nieba
Z drugiego końca mapy wezwało mnie
Miejsce, do którego tak tęskniłem i którego tak pragnąłem

Yeah, yeah, yeah, Chłopak z Rockowa!
Yeah, yeah, yeah, Chłopak z Rockowa!

O mała, szarpnij za struny, rozwalę ściany gitarą
Śpiewam a mój śpiew, o tak, sięga odległych krain
Tylko muzyka i to wszystko
Dedykuję ją tobie, o tak
No ale weź, nie uważasz, że mamy ze sobą wiele wspólnego? Z moją gitarą u boku
Poszukajmy i - tak - śpiewajmy
Tylko miłość, miłość i nic więcej
Ścigam za wolnością? Taa, to mój ideał marzenia

Chcę wierzyć w rytmiczny śpiew
Ostatnie czasy przypominają mi wakacje
Proszę, proszę ładnie - żadnych ptaków ani pszczół!
Tylko ekstaza i ekstra ser
Rymujący nosorożec mruczy jak bono
Odurzony black jackiem
Kiedy ja mówię "ho", to wy macie odpowiadać "hej"
... nie czaicie o czym mówię, nie?*

Pozwól, że zajmę ci minutkę opowieścią o takim jednym;
Niedobrze jest mówić za dużo,
Ale gdy połączysz to z dźwiękiem,
To ujrzysz całkowicie nowy świat

Yeah, yeah, yeah, Chłopak z Rockowa!
Yeah, yeah, yeah, Chłopak z Rockowa!

Muzyka uratuje świat! Może słowa nie są tu konieczne
Nucąc la-la zaśpiewam
Chcę ci to powiedzieć, bo co innego mogę?
Uśmiechnę się, o tak
Moja gitara wystarczy, nie potrzebuję więcej cech rozpoznawczych
Z serca, o tak, zawyję
Jestem sam, ale to nic
Podkręcisz głośność? Mój japoński sen

Czy gdy śpię, czy też nie, zawsze wspieram moje sny

O mała, szarpnij za struny, rozwalę ściany gitarą
Śpiewam a mój śpiew, o tak, sięga odległych krain
Tylko muzyka i to wszystko
Dedykuję ją tobie, o tak
No ale weź, nie uważasz, że mamy ze sobą wiele wspólnego? Z moją gitarą u boku
Poszukajmy i - tak - śpiewajmy
Tylko miłość, miłość i nic więcej
Ścigam za wolnością?

Nieważne co i jak, nie będę się powstrzymywał by coś tam zagrać na gitarce
Wystarczy ci dźwięk i uśmiech
I poczuj to, pokażę ci jak
Bądźmy wolni!

Oddaj się marzeniom, planuj, co tam chcesz
Bądź, bądź i bądź tego pewna
Niewiarygodne, nie do ukrycia
Przyznaj, to wszystko zwala cię z nóg
Powracamy do korzeni, z dala od stanów
Nigdy nie osobno, skończymy co zaczęliśmy
Chłopak z Rockowa, z dwoma orzechami między nogami
To facet z planem jakby tu zrobić hałas
I biegnie, biegnie, po coś biegnie
Panie ministrze, panie prezydencie, później!
Z dala od domu, całkowicie w pojedynkę
W najboleśniejszy sposób poznałem gdzie mam serce
Jaki z tego morał? Celuj w chwałę,
Olej limity, granice są dla idiotów
Gdy ja mówię "nie", ty masz odpowiadać "droga"
... nie czaisz co mam na myśli, co?
No, wiedziałem, ty naprawdę nie wiesz o czym mówię**

***

* ja nie. Facet bawi się w rapera i jedzie na Engrishu. "Ho" w slangu to "dziwka" więc naprawdę... -.-
** to chyba miała być lekcja życia. Następnym razem niech wyśpiewa ją po japońsku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz