16 września 2011

Uta no Prince-sama, OP "Orpheus"


"Orfeusz"
Wykonawca: Miyano Mamoru
Ans. Mitsuki-chan



kono mune ni kizamareta FIRST IMPACT FAST SOUL BEAT
seijaku ni yureru machi ANJU no uta wa doko e
samayotta meiro no hate JUST FEELING JUST MISSING
ima kimi wa nani o negau

SING YOUR SONG hanaretete mo wakaru yo
HEAR MY WIND tsunagatte iru sora wa hitotsu

kagiri nai BRAND-NEW SKY bokura wa
hitori ja nai kara
haruka na kimi no RABU SONGU habataite
shinjiyou SHINY DAYS futari no
zettai teki na ai no HEART CHAIN

WE'LL HAVE AN INNOCENT DREAM FEEL ME TOUCH ME
kono kodou ga mirai dakara

sou yoake o matsu sekai e
hibike ORPHEUS HEART

sore ga tsumi da to shite mo BELIEVE MY PAIN BELIEVE YOUR VOICE
kamawazu dakiyosetai kakusareta namida goto
kamisama wa kimagure sa SHAKIN MINDS SHAKIN LOVE
nani o tamesou to shite iru

SING MY SONG kono omoi wa kienai
NO MORE CRY tagiru you na ima o kogase

tatoe hora CLOUDY SKY nijinde
kokoro ga naite mo
taiyou no you na ai de hikarasete
yasashisa de shimai konda kizuato
isso KISU de fusagasete

WE'LL MAKE THE FUTURE'S WORLD FEEL ME TOUCH ME
todoKIMASU KA kiKOEMASU KA

SING OUR SONG sono namida o koete
MAKE YOUR WING futari dake no sora o mezase

kagiri nai BRAND-NEW SKY bokura wa
hitori ja nai kara
haruka na kimi no RABU SONGU habataite
shinjiyou SHINY DAYS futari no
zettai teki na ai no HEART CHAIN

WE'LL HAVE AN INNOCENT DREAM FEEL ME TOUCH ME
kono kodou ga mirai dakara

sou yoake o matsu sekai e
hibike ORPHEUS HEART

***

W moim sercu wyryło się pierwsze uderzenie, szybki bit duszy
Dokąd zmierza anielska pieśń przemierzając ulice kołyszące się w bezruchu
Na końcu wędrówki będę jedynie czuł, czegoś będzie mi brak
Jakie życzenie teraz wypowiadasz?

Śpiewaj swoją piosenkę. Nawet daleko od siebie zrozumiemy
Usłysz mój wiatr*. Dla nas dwoje istnieje tylko jedno łączące nas niebo

Całkowicie nowe niebo nie ma żadnych granic
Nie jesteśmy sami i dlatego
Twoja miłosna ballada - choć daleko stąd - nie przestanie bić swymi skrzydłami
Uwierzmy w nasze dni chwały
Nasze serca łączy niezniszczalny łańcuch miłości

Będziemy śnić niewinny sen - poczuj mnie, dotknij mnie
Moje serce wybija przyszłość

Tak, w drogę, do świata czekającego na świt
Zaśpiewaj ponownie, Orfeowe Serce!

Może to grzech, ale uwierz w mój ból, uwierz w swój głos
Nie obchodzi mnie to; chcę po prostu sięgnąć twych ukrytych łez
Bóg jest doprawdy kapryśny, zmienia zdanie, zmienia uczucia
Co próbujesz odkryć?

Zaśpiewaj moją piosenkę. Moje myśli wytrwają w skupieniu
Wystarczy tych łez. Spal wściekłą chwilę obecną

Jeśli, przypuśćmy, z zachmurzone nieba spadnie deszcz,
A twoje serce także się rozpłacze,
Wtedy przybędę wraz z moją słoneczną miłością, pozwól mi wnieść promyk światła do twojego życia
Twoja blizna została już wypełniona czułością,
Pozwól, że zamknę ją na dobre pocałunkiem

Sami stworzymy przyszłość świata, poczuj mnie, dotknij mnie
Czy czujesz to? Słyszysz?

Zaśpiewaj naszą piosenkę, pokonaj łzy,
Stwórz z nich skrzydła i celuj w samo niebo

Całkowicie nowe niebo nie ma żadnych granic
Nie jesteśmy sami i dlatego
Twoja miłosna ballada - choć daleko stąd - nie przestanie bić swymi skrzydłami
Uwierzmy w nasze dni chwały
Nasze serca łączy niezniszczalny łańcuch miłości

Będziemy śnić niewinny sen - poczuj mnie, dotknij mnie
Moje serce wybija przyszłość

Tak, w drogę, do świata czekającego na świt
Zaśpiewaj ponownie, Orfeowe Serce!

***

* tehehe...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz