28 września 2011

Puella Magi Madoka☆Magica, IM Sayaka & Kyouko "and I'm home"


"nareszcie w domu"
Wykonawca: Kitamura Eri jako Miki Sayaka oraz Nonaka Ai jako Sakura Kyouko




Nad tytułem jeszcze się zastanawiam. Wydaje mi się, że umyka mi zabarwienie emocjonalne tego zwrotu.
Ta piosenka to także ending na bodajże piątej płycie Blu-ray Madoki.

***

Sabitsuita kokoro,
Oto mo nai sekai, nani o miteru no?
Mata ne o ieru kao o sagasu yo
Sore o kurikaesu dake

Kizukeba soko ni wa
Hitorikiri de naku ushiro-sugata
Tsurai you na,
Sabishii you na, basho.

Te o tsunaide itain da

Nandome no kimochi darou
Koko ni aru nukumori wa
Machigai de mo kamawanai, soba ni iru koto
Namida no oto, tameiki no iro
Ima, tashikameru genzaichi

Joudan mitai na mainichi
Mitai, mitai, mirai

Tsuyogari no koe mo kasureta na, to
Yume ni ochiru no
Kakaeta hiza,
Me o otosu to
Sugu ni kuzurete shimaisou de

Kono mama, kono mama
Futarikiri kakekomu tooi deguchi,
Mada, kitaishite iru no. Saa
Waratte mitsumeaun da.

Tanjun de mujaki na kao,
Kushakusha no omoi daite
Mayoikonda basho sae yasashisugite

Nando de mo namae o yobu yo
Futashika na mirai de mo
Hanasenai mono, omou dake kokoro ga itai yo
Koko ni iru yo
Koko ni iru yo
Kaeru basho wa koko da yo?

Itsu datte kawaranai
Omoi o nokosu no.

***

Twoje serce zardzewiało
I przyznaj się, czemu się przyglądasz w tym świecie pozbawionym dźwięku?
Szukam twojej twarzy i wyrazu na niej mówiącego "do zobaczenia"
Nie potrafię przestać tego robić

Gdybym tylko wcześniej zauważyła,
Że tam w oddali to byłaś ty, odwrócona plecami, zapłakana
W srogim i
Samotnym miejscu.

Chcę trzymać cię za rękę

Ile razy się tak czułam?
To ciepło
To ty obok mnie, nie obchodzi mnie czy to błąd
Dźwięk twoich łez, barwa westchnień-
Moje obecne zadanie to sprawdzanie czy wszystko z nimi w porządku

Każdy dzień wydaje się żartem
Chcę ujrzeć, chcę ujrzeć przyszłość

Ze słowami: "Mój pewny siebie głos zaczyna się łamać"
Zapadam w sen;
Objęłam kolana
I wydaje mi się, że wystarczy spojrzeć w dół,
By w jednej chwili obrócić się w proch

I właśnie tak, właśnie tak
Tylko my dwie ruszymy do wyjścia oddalonego o kilometry,
Dalej na to czekam. Chodź,
Pośmiejmy się i wymieńmy spojrzenia.

Twoja twarz jest skromna i niewinna,
Skrywa wszystkie nieznośne uczucia
Nawet to miejsce, w którym się zgubiłyśmy jest dla nas zbyt łagodne

Wypowiem twoje imię ponownie i jeszcze raz
Choćby przyszłość okazała się niepewna,
Moje serce boli mnie na samą myśl o kimś, komu nie mogę pozwolić odejść
Jestem tutaj
Jestem tutaj
Miejsce, do którego wrócisz jak do domu znajduje się tutaj, rozumiesz?

Zostawię za sobą uczucia,
Które nigdy się nie zmienią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz