15 listopada 2011

Hanasakeru Seishounen, ED "One"


"Jedyny"
Wykonawca: J-Min
Ans. europa997



kanashii hodo tooku ni kanjiru
kimi no kokoro sagashi hajimeteru
itsumo soba ni ite mamorarete ita kara
nee hitori ja kowain da

nagareru jikan nante
minna onaji na no ni
ima nemutteru naite iru
egao de ite hoshii

afuredasu omoi o daite ai ni yuku kara
sorasanaide chanto mite kimi o shinjiteru
sou dare mo shiranai futari dake no omoi de wa
tsuyokute utsukushii toki no aoi umi
sono ude sono mune ni watashi wa ikite iru

ashita de aeru hito soshite wakareru hito
kurikaesarete aruite iru
douka kimi o totte eien made tsunagu
tatta hitotsu no ai ni shite yo

afuredasu omoi o daite ai ni yuku kara
ima sugu kono ai o tsutae ni yuku kara
mou nani mo iranai kimi no kokoro igai wa
futari de irareru nara kowaku nanka nai
kondo wa soba ni ite kimi o mamoru kara

***

Dystans między nami wypełniał mi oczy łzami
Dlatego wyruszyłam na poszukiwania twego serca
Zawsze byłeś przy mnie, chroniłeś mnie...
Wiesz, samotność mnie przeraża

I choć mija czas,
Wszystko jest ciągle takie samo
Czy śpię? Czy płaczę?
Chcę zobaczyć uśmiech na twej twarzy

Gdy wpadałam ci w ramiona, wyzwoliłam tysiące kolorowych uczuć
Proszę, nie odwracaj wzroku, spójrz na mnie: wierzę w ciebie
Tak, nikt poza nami nie wie, że nasze myśli są niczym
Blada toń czasu, potężna i piękna
W cieple twoich rąk i serca jestem żywa

Osoba, z którą jutro się zobaczę, jest tą, z którą się rozstanę
Stawiając krok za krokiem
Proszę, chcę wraz z tobą pokonać wieczność
Ponieważ w sercu noszę tylko jedną miłość

Gdy wpadałam ci w ramiona, wyzwoliłam tysiące kolorowych uczuć
W tej chwili podchodzę i wyznaję ci moje uczucia
Nie potrzebuję niczego więcej, tylko twojego serca
Wiem, że teraz już nie mamy się czego obawiać
Tym razem to ja będę przy tobie, ochronię cię...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz