4 listopada 2011

Katekyo Hitman Reborn! IM Hibari "Hitoribocchi no Sadame"


"Samotność [moim] przeznaczeniem"
Wykonawca: Kondou Takashi jako Kyouya Hibari
Ans. Syusuke



Ta piosenka pewnie miała być tragiczna, ale przepraszam, nie potrafiłam powstrzymać śmiechu ^^ "Just leave me aloooone..."

***

Deaeta guuzen taisetsu ni shitai ne to
Furueru te wo sashidasu kimi

Manzoku deshou mou
Shikai kara kie usete
Jyanaito kizutsuku yo

Wao! Ai nante shiranai ai shikata wakaranai
Eien ni hitoribocchi no sadame
Wao! Egao mo namida mo yowamushi no shiwaza da ne
Arugamama no sugata de nasugamama no kokoro de
Ikiteiku boku no jama shinai de

Wakariyasui yo ne itsumo massugu da yo ne
Naosaran kizutsuku yo

Wao! Soko de nani shiten no? Youji wa nani mo nai yo
Itsudatte hitori aruki no michi sa
Wao! Hanashikakenaide honto mureru yatsu wa kirai
Otona shiku shitei na yo motto hanareta basho de
Ikitereba kimi no jama shinai yo

Kimi no you na yatsu wa nigate
Sukoshi choushi kuruu yo ~WHY?

Wao! Ai nante shiranai ai shikata wakaranai
Eien ni hitoribocchi no sadame
Wao! Egao mo namida mo yowamushi no shiwaza da ne
Arugamama no sugata de nasugamama no kokoro de
Ikiteiku boku no jama shinai de

Kamikorosu yo

***

To przypadkowe spotkanie pozostanie bliskie memu sercu
Tak samo jak twoja osoba ściskająca drżące dłonie

Zadowolony? Zejdź mi z oczu
Pożałujesz jeśli mnie nie posłuchasz

Wao! Nie wiem co to miłość, nie wiem co znaczy kochać
Wieczna samotność to moje przeznaczenie
Wao! Uśmiech i łzy są dobre dla słabeuszy
Z takim ciałem, z takim usatysfakcjonowanym sercem
Będę żył - nie wchodź mi w drogę

Ciężko mi cię zrozumieć, twoją bezpośredniość też
I tak tego pożałujesz

Wao! Co ty tu robisz? Nie masz tu czego szukać
Samotna droga pokonywana w pojedynkę...
Wao! Rozmowa z tobą to żadna rozmowa, nie znoszę tłumów
Możesz się zamknąć? Poszukam jakiegoś spokojniejszego miejsca...
Daj mi żyć, nie będę wchodził ci w drogę

Nie lubię ludzi takich jak ty,
Bo sprawiają, że moje uczucia odrobinę wymykają się spod kontroli ~czemu?~

Wao! Nie wiem co to miłość, nie wiem co znaczy kochać
Wieczna samotność to moje przeznaczenie
Wao! Uśmiech i łzy są dobre dla słabeuszy
Z takim ciałem, z takim usatysfakcjonowanym sercem
Będę żył - nie wchodź mi w drogę
Nie podchodź bliżej

Zagryzę cię na śmierć.

***

* nie znam fabuły więc ciężko mi stwierdzić czy to śpiewane do "niej" czy do "niego".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz